فونیکسریمکسبهتام

عظیمی به نیروهای توانای برکنار شده تیموری رحم نمی‌کند

محمدزاده بعد از سال ها با استقبال گرم کارکنان نیرومحرکه به خانه خود برگشت

عصر خودرو- طی حکمی از سوی علیمردان عظیمی فشی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو محمدحسن محمدزاده مدیرعامل برکنار شده سایپا دیزل به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه منصوب شد.

محمدزاده بعد از سال ها با استقبال گرم کارکنان نیرومحرکه به خانه خود برگشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو»، انتصاب دوباره محمدزاده تنها 72 ساعت پس از برکناری جنجالی وی از شرکت سایپا دیزل به عنوان مدیرعامل جدید نیرومحرکه در حالی اتفاق می افتد که وی پیش از این نیز دوران موفقی در مدیریت این شرکت پشت سر گذاشته بود که توسط هاشم یکه زارع از این سمت برکنار شده بود. اوج استقبال از محمدزاده به گونه ای بوده که روابط عمومی این شرکت در حرکتی کم سابقه بیانیه ای رسمی درباره بازگشت دوباره وی به این شرکت منتشر کرده است.

    آب زنید راه را، هین که نگار می‌رسد مژده دهید باغ را، بوی بهار می‌رسد

    باسمه تعالی

    جناب آقای دکتر محمدحسن محمدزاده

    انتصاب شایسته و پرافتخار جنابعالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعتی نیرو محرکه، موجی از شادی و امید را بین کارکنان سخت‌کوش نیرو محرکه به ارمغان آورد. ضمن عرض تبریک صمیمانه به جنابعالی برای پذیرش این مسئولیت خطیر، لازم می‌دانیم از تیم محترم مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو بویژه برادر بزرگوار جناب آقای دکتر علی مردان عظیمی و همچنین تیم محترم مدیریت شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، به پاس این انتصاب ارزش آفرین، قدردانی نماییم. همچنین لازم است از خدمات و تلاش‌های درخور تحسین جناب آقای مهندس همایون ثقفی مدیرعامل پیشین این شرکت نیز تشکر و قدردانی داشته باشیم.

    امید است در سایه توکل به ایزد منان و در ضل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در این مسئولیت جدید نیز همچون گذشته سربلند، هم افزا و راهگشا باشید. در همین راستا، باور داریم این حضور موثر، مهم و ارزش آفرین، منشا تحولات گسترده و آغاز دوره تازه‌ای از درخشش و شکوفایی نام مبارک نیرومحرکه در صنعت خودروی میهن عزیز اسلامی خواهد بود.

    روابط عمومی شرکت صنعتی نیرومحرکه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط