فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جدید "بن رو سایپا" از دل سایپایی ها

عصر خودرو- با حکم محمد علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ احسان مقدم یکی از مدیران باسابقه صنعت خودروسازی کشور به سمت مدیرعاملی شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت خودرو(بن رو) منصوب شد.

مدیرعامل جدید "بن رو سایپا" از دل سایپایی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، احسان مقدم، فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه تهران است و پانزده سال سابقه حضور در صنعت ریلی، ناوگان مترو و بخش های مختلف خودروسازی کشور را در کارنامه دارد.

    سابقه مدیریت در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جمله سوابق سکاندار جدید شرکت خودروسازی بن رو است.

    حضور در رده های مدیریتی شرکت زامیاد، سایپا پرس، عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی شرکت ایندامین سایپا، مدیرعاملی و نایب رییسی شرکت توسعه بازرگانی برنا و مدیرعاملی و نایب رییسی شرکت تجارت الکترونیک خودرو‌ تابان تاخت هم از دیگر سوابق احسان مقدم به شمار می رود.

    شرکت خودروسازی بن‌روسایپا یکی از مجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا است که با بهره‌گیری از دانش بومی و استفاده از توان متخصصان داخلی در کارخانه ای به وسعت 360 هزارمترمربع در شهر ساوه و با دارا بودن زیرساخت و سالن های تولیدی کم‌نظیر در بدنه‌سازی، رنگ و مونتاژ برخی محصولات سایپا را همچون وانت سایپا  تولید می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط