فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی بوکان خبر داد

ساماندهی محورهای مواصلاتی بوکان

عصر خودرو : رئیس اداره راه و شهرسازی بوکان از ساماندهی محورهای مواصلاتی این شهر خبر داد و گفت: ساماندهی محورهای اصلی بوکان در دست اقدام است.

ساماندهی محورهای مواصلاتی بوکان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عارف سهرابی اظهار داشت: ساماندهی راه‌های مواصلاتی بوکان امسال مورد تاکید و توجه ویژه‌ قرار دارد که در این خصوص مرمت و لکه‌گیری آسفالت، نصب علائم و خط‌کشی محورها در دستور کار است.

    وی با بیان اینکه امسال 160 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی این شهرستان خط‌کشی شده است، تصریح کرد: نصب علائم جدید راهنمایی و رانندگی و نوسازی علائم فرسوده نیز از دیگر اقداماتی است که امسال انجام گرفته است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی بوکان از مرمت 3 هزار و 150 متر در محورهای مواصلاتی بوکان خبر داد و افزود: تسطیح راه‌های اصلی این شهرستان در نیمه نخست امسال اجرایی خواهد شد و طی آن تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان از نظر آسفالت نیز مورد ساماندهی قرار می‌گیرند.

    این مسئول با بیان اینکه محور بوکان به شاهین‌دژ و شاهین‌دژ به میاندوآب وضعیت مناسبی نداشتند، از اجرای 10 کیلومتر شانه‌سازی در این محور خبر داد و گفت: بهبود وضعیت راه‌های بوکان امسال با شدت هر چه بیش‌تر اجرایی می‌شود.

    سهرابی محور بوکان به شاهین‌دژ و شاهین‌دژ به میاندوآب را از محورهای حادثه‌خیز این شهرستان عنوان کرد و افزود: به منظور روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات در این محور عملیات شیار لرزاننده اجرا شده است که انتظار می‌رود این امر زمینه کاهش تصادفات را فراهم کند.

    وی با بیان اینکه بهبود وضعیت راه‌های روستایی نیز امسال در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: محورهای روستایی این شهرستان نیز به کمک دهیاران آسفالت می‌شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی بوکان با بیان اینکه در این راستا نیازمند کمک دهیاران هستیم، اعلام کرد: آن دسته از روستاهایی که عملیات زیرسازی آنها توسط دهیاران انجام گیرد، آسفالت محور روستایی به صورت رایگان از سوی اداره راه و شهرسازی اجرایی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو