فونیکسریمکسبهتام

با شرکت اتوموبیلرانان داخلی و خارجی

مسابقات بین‌المللی آفرود در قزوین آغاز شد

عصر خودرو: مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی آفرود با شرکت اتوموبیلرانان داخلی و خارجی در قزوین آغاز شد.

مسابقات بین‌المللی آفرود در قزوین آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی آفرود از پیش از ظهر امروز با حضور ورزشکارانی از کشورهای آذربایجان و ترکیه و آفرودبازان مطرح کشور در پیست ملاصدرای قزوین آغاز شد.

    در این رقابت‌ها که با حضور پرشور تماشاگران بی‌شمار قزوینی برگزار شد، ورزشکاران کشور ارمنستان تنها غایبان این رقابت بودند که نتوانستند خود را به این مسابقات برسانند.

    حضور ورزشکاران خارجی در این رقابت‌ها موجب شد تا سطح این رقابت‌ها بالاتر برود و ورزشکاران داخلی هم برای کسب رقابت و عناوین برتر از انگیزه‌های بالایی برخوردار باشند.

    مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی آفرود در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور آفرودبازان کشورهای داخلی و خارجی از سطح بالایی برخوردار است و بدون شک همه ورزشکاران برای کسب عنوان‌های برتر از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

    حسین خضری با بیان اینکه پیش از این قرار بود ورزشکاران سه کشور ارمنستان، ترکیه و آذربایجان در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، افزود: آفرودبازان ارمنستان نتوانستند خود را به این رقابت‌ها برسانند تا این پیکارها تنها با حضور ورزشکاران دو کشور خارجی در قزوین برگزار شود.

    خضری با اشاره به آمادگی بالای آفرودبازان استان قزوین برای کسب موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی آفرود گفت: بدون شک ورزشکاران این استان می‌توانند در این رقابت‌ها در کلاس برگزار شده عناوین خوبی را به دست آورند.

    مسئول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزشکاران قزوینی در رقابت‌های بین‌المللی آفرود از تجارب بالایی برخوردار هستند و سابقه عناوین برتر رقابت‌های متعدد داخلی و بین‌المللی را در سال‌های اخیر در تجربه کاری خود به دست آورده‌اند.

    وی تعداد آفرودبازان قزوینی را در این رقابت‌ها 20 شرکت‌کننده اعلام کرد و گفت: هفته گذشته سه ورزشکار قزوینی در جریان مسابقات بین‌المللی آفرود ترکیه موفق شدند عناوین قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی را کسب کنند.

    گفتنی است؛ مسابقات بین‌المللی آفرود در پنج کلاس چهار سیلندر کاربراتور و انژکتور، کلاس آزاد و شش سیلندر کاربراتور و انژکتور در پیست ملاصدرای قزوین در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۱۹ ساعت پیش
        آرشیو