فونیکسریمکسبهتام

۲۰ درصد تاکسی های کشور فرسوده است

عصر خودرو: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با بیان این که ۳۲۰ هزار تاکسی در سطح کشور فعالیت دارند، گفت که ۲۰ درصد تاکسی های کشور فرسوده است.

۲۰ درصد تاکسی های کشور فرسوده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از موج، مسعود طبیبی روز پنجشنبه در حاشیه نشست مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی منطقه غرب کشور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اتحادیه تاکسیرانی کشور 89 عضو دارد که 70 مورد در قالب سازمان تاکسیرانی و 19 مورد نیز واحد های تاکسیرانی می باشد که در شهرهای کوچک زیر 100 هزار نفر جمعیت فعالیت می کنند.
    وی با اشاره به حقوق مردم نسبت به تاکسی ها گفت: مردم باید به طور مرتب عملکرد رانندگان تاکسی را زیر نظر داشته باشند و به این طریق کیفیت ارائه خدمات به مردم ارتقا یابد.
    وی از راه اندازی تاکسی های ویژه مدارس و گردشگری در سال جاری خبر داد و افزود: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش در صورت وجود ظرفیت در تاکسیرانی و شرایط لازم سرویس تمامی مدارس در فصل مدرسه به عهده تاکسیرانی ها گذاشته می شود.
    طبیبی بیان کرد: برای مدارس دخترانه نیز راننده زن انتخاب شده و در تمامی مدارس شهرها تاکسیرانی وظیفه سرویس دهی به دانش آموزان را بر عهده می گیرد.
    وی ادامه داد: سایتی هم در این خصوص طراحی شده و به زودی راه اندازی می شود که رانندگان تاکسی علاقه مند و شرکت های تاکسیرانی برای سرویس دهی به مدارس می توانند در این سایت ثبت نام کنند.
    وی گفت: در این سایت رانندگان منطقه و بخش های شهری و نوع خودروی خود را انتخاب کرده و آموزش و پرورش نیز با مراجعه به این سایت رانندگان و شرکت های مورد نیاز خود را بر می گزیند.
    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با اشاره به راه اندازی تاکسی ویژه گردشگری گفت: این تاکسی ها با هدف راهنمایی مسافران برای رسیدن در حداقل زمان ممکن به منطقه گردشگری شهر راه اندازی می شود.
    طبیبی افزود: این طرح با هوشمند سازی تاکسی ها و راه اندازی سامانه اطلاع رسانی در داخل تاکسی اجرایی شده و رانندگان در کمترین زمان با انتخاب کوتاه ترین راه ممکن گردشگران را در رسیدن به مکان مورد نظر یاری می دهند.
    نشست مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی منطقه غرب کشور روز پنجشنبه در شهرستان سرعین برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط