فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج:

راه‌اندازی سامانه هوشمند تاکسیرانی در کرج

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کرج تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه هوشمند تاکسیرانی در کرج یکی از مهمترین اقدامات در مسیر خدمات‌رسانی به مردم است.

راه‌اندازی سامانه هوشمند تاکسیرانی در کرج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، پرویز اسکندری ظهر امروز در جریان بازید رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از مراحل صدور پروانه هوشمند تاکسیرانی در کرج اظهار کرد: سامانه هوشمند تاکسی از مهمترین اقدامات انجام شده در این سازمان است که با کاربردهای مختلف برای مردم و تاکسیرانان از مزایای فراوانی برخوردار است.

    اسکندری اطلاع‌رسانی در خصوص نرخ‌های مصوب کرایه‌های خطوط تاکسی از طریق باجه‌های الکترونیکی در سطح شهر، اطلاع‌رسانی از نحوه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی، تجمیع و هوشمندسازی پروانه تاکسیرانی و پروانه بهره‌برداری را از جمله مزایای سامانه هوشمند تاکسیرانی عنوان کرد.

    وی صدور کارت‌های هوشمند برای تاکسیرانان خطی و گردشی را از دیگر مزیت‌های این سامانه عنوان کرد.

    اسکندری خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان تاکسی با استفاده از کارت هوشمند می‌توانند بدون حضور در سازمان تاکسیرانی مرخصی خود را ثبت کنند.

    وی سرعت عمل در ارایه خدمات به تاکسیرانان، نظارت بر حضور و غیاب تاکسیرانان، قابل دسترس بودن رانندگان و درج تمام مشخصات و سوابق فردی رانندگان در سامانه جامع هوشمند را از کارکردهای این سامانه هوشمند اعلام کرد.

    *امکان جعل در سامانه هوشمند تاکسی وجود ندارد

    به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج، بهبود عملکرد سازمان با راه‌اندازی «سامانه هوشمند تاکسی» ممکن شده و این سامانه از امنیت و دقت کاری بالایی برخوردار است؛ به طوری که امکان جعل در این سیستم وجود ندارد.

    وی تعداد ناوگان تاکسیرانی را 12 هزار دستگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هفت هزار دستگاه به صورت خطی و پنج هزار دستگاه در قالب گردشی فعالیت می‌کنند و اکنون 60 درصد حمل و نقل عمومی در مرکز البرز با تاکسی‌ها انجام می‌شود.

    در ادامه این مراسم علی طیبی رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور نیز  رضایت خود را از عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج ابراز و اظهار امیدواری کرد: شاهد به کارگیری فناوری‌های نوین در عرصه حمل و نقل همگانی تمام شهرهای کشور باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط