فونیکسریمکسبهتام

گشت مرگ در جاده شهرکرد-لردگان-خوزستان

عصر خودرو : جاده شهرکرد -بروجن - لردگان - خوزستان به علت دو خطه بودن شاهد تصادفات ناگواری است به طوریکه هم اکنون به جاده ای پرکار برای امداد گران و آمبولانس ها تبدیل شده است.

گشت مرگ در جاده شهرکرد-لردگان-خوزستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جاده شهرکرد - بروجن - لردگان - خوزستان یکی از مهمترین جاده های کشور است که اتصال فلات مرکزی ایران به سمت خوزستان و شهر های جنوبی کشور را برقرار کرده است.

    مسافرانی که قصد سفر از اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و... به استان خوزستان و بالعکس را دارند بیشتر از این جاده ارتباطی استفاده می کنند و حجم تردد در این مسیر بالا است.

    این جاده یکی از مهمترین جاده های ترانزیتی به جنوب کشور نیز است و با توجه به اینکه صادرات به کشور عراق نیز افزایش پیدا کرده است، این جاده یکی از مهمترین جاده ها برای ترانزیت کالا به کشور عراق به شمار می رود.

    هم اکنون واحد های صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری مانند کارخانه سیمان شهرکرد، کارخانه فولاد یک میلیون تنی، کارخانه تولید ورق گالوانیزه خودرو و... در کنار این جاده ساخته شده و این در حالی است که این جاده در بسیاری از قسمتها هنوز دو خطه است.

    این جاده مهم و پر تردد در حال حاضر در بیشتر قسمت ها دو خطه است و همین امر تصادفات را افزایش داده است.

    در هفته جاری تاکنون دو تصادف در این محور اتفاق فتاده است که در یکی از حوادث سه نفر کشته شدند
    در هفته جاری تاکنون دو تصادف در این محور اتفاق فتاده است که در یکی از حوادث سه نفر کشته شدند. در حادثه اول یک پژو 206 با یک مینی بوس خطی مسافری بروجن - شهرکرد برخورد می کند که در این تصادف سه نفر کشته می شوند.

    در آخرین تصادف این محور که روز گذشته سه شنبه اتفاق افتاد یک تاکسی با یک وانت برخورد کرد که این حادثه نیز خسارت مالی را در بر داشت.

    تصادف جاده شهرکرد - بروجن سه کشته و یک مصدوم در پی داشت

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حد فاصله شهر سفید دشت - کارخانه سیمان یک خودرو 206 با یک مینی بوس خطی بین شهری برخورد می کند که طی این تصادف سه نفر کشته و یک نفر مصدوم می شود.

    آرش شیرانی عنوان کرد: در این تصادف اکیپ پایگاه شهید رضوی هلال احمر به محل اعزام شدند و طی بررسی اولیه، نیاز به اکیپ های پشتیبانی احساس شد که دو اکیپ نیز از شهر بروجن به محل اعزام شدند.

    وی گفت: با تلاش های بسیار و برش خودروی 206 مصدومین از خودرو بیرون آورده شدند که متاسفانه مصدومین به علت شدت جراحات فوت کرده بودند.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ادامه داد: مردم در خصوص مواجه شدن با حوادث رانندگی خونسردی خود را حفظ کنند و سریع با واحد های امدادی تماس بگیرند و با خلوت نگاه داشتن صحنه تصادف زمینه را برای امداد رسانی مطلوب فراهم کنند.

    رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: دو خودرو 206 و مینی بوس در جاده شهرکرد - بروجن با یکیدیگر برخورد می کنند که علت اصلی این جادثه تجاوز به چپ مینی بوس به عنوان علت تصادف مشخص شده است.

    حمزه رفیعی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه سه سرنشین خودرو 206 در دم کشته می شوند.

    وی عنوان کرد: نکته قابل توجه در این تصادف این است که سرنشین های خودرو 206 از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و همین امر موجب شده بود که شدت جراحات بسیار بالا باشد که موجب کشته شدن این افراد شود.

    وی گفت: توجه به جلو موضوعی است که رانندگان باید توجه جدی به آن داشته باشند و فاصله از خودرو جلو را رعایت کنند.

    تکمیل پروژه  چهار خطه شدن محور شهرکرد - بروجن - لردگان در اولویت است

    مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص پایان پروژه چهار خطه شدن این محور به خبرنگار مهر گفت: محور شهرکرد - بروجن - لردگان یکی از پر تردد ترین محور های استان چهارمحال و بختیاری که مهمترین اولویت ما انجام پروژه چهارخطه کردن این محور است.

    قاسم قاسمی عنوان کرد: در جاده بروجن - لردگان روزانه بیش از 30 هزار تردد ثبت شده است که امیدواریم با بهره برداری از جاده ناغان - خوزستان بار ترافیکی این محور را کم کنیم.

    وی با بیان اینکه با پیمانکار در سالجاری برای انجام چهار خطه شدن قسمتی از این محور قرارداد بسته ایم، اظهار داشت: فاصله «گردنه زردیا» تا فرادنبه طی قول پیمانکار در جاده شهرکرد - بروجن چهار خطه می شود و زیر بار ترافیکی می رود.

    وی گفت: چهار خطه شدن این محور پر تردد نقش مهمی در کاهش تصادفات در این محور دارد.

    در جاده شهرکرد - بروجن -لردگان -خوزستان به واسطه افزایش تصادفات ها همیشه یدک کش ها و خودرو های حمل خودروی ها تصادف دیده و آمبولانس مشاهده می شود
    یکی از رانندگانی خودرو های سنگین چهارمحالی به خبرنگار مهر گفت: محور شهرکرد - بروجن - لردگان - خوزستان یکی از پرترد ترین جاده های کشور است که به علت دو خطه بودن حوادث ناگوار در آن، بسیار مشاهده می شود.

    طالبی ادامه داد: در این جاده به علت تردد بسیار کامیون ها خطر تصادف بسیار زیاد است و ضرورت دارد این جاده چهار خطه شود.

    وی افزود: در این جاده به واسطه افزایش تصادفات ها همیشه یدک کش ها و خودرو های حمل خودروی ها تصادف دیده و آمبولانس ها مشاهده می شود.

    به علت افزایش تصادفات در محور شهرکرد - بروجن - لردگان -خوزستان این جاده پر کارترین جاده برای فعالیت امدادگران وآمبولانس ها تبدیل شده است که ضرورت دارد که مسئولان استان در راستای تسریع چهار خطه شدن این پروژه گام اساسی بر دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط