فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۵ (۱۰)

ایرانی های حاضر در اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۵ را بشناسید

عصرخودرو: وب سایت خبری «عصرخودرو» و هفته نامه خودرو امروز در کنار ۶ غرفه گذار دیگر نمایندگان ایران در سیزدهمین نمایشگاه اتومکانیکای دوبی هستند.

ایرانی های حاضر در اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۵ را بشناسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، اتومکانیکای دوبی 2015 که ساعاتی پیش آغاز به کار کرد شاهد حضور هفت غرفه گذار ایرانی است که در کنار بیش از 1800 غرفه گذار دیگر، جدید ترین دستاورد های صنعت قطعه سازی و سایر صنایع وابسته را به بازدیدکنندگان عرضه می کنند.
شرکت های پارس لنت در سالن 1 غرفه شماره  616، اصفهان کوشا سالن 2 غرفه 537، گروه تجاری مشرف سالن 1 غرفه 734، تولیدی یدکی موتور ایران سالن 1 غرفه 605، فنرسازی زر سالن AM غرفه 204 و تی تی ان سالن یک غرفه 706 در کنار گروه مطبوعاتی «عصرخودرو» و خودرو امروز در لیست غرفه گذاران این دوره نمایشگاه حاضر هستند.
شرکت زیگورات که در میان خودرویی ها با نام سیم کات شناخته شده است نیز یک ایرانی الاصل است که در اتومکانیکای دوبی با نماینده اماراتی خود حاضر است. این شرکت انواع سیم و محصولات و مواد مربوط به آن را عرضه می کند.
«عصر خودرو» و خودرو امروز نیز به عنوان حامیان رسانه ای اتومکانیکا در ایران در کنار سایر رسانه های معتبر و تخصصی صنعت خودرو و خدمات وابسته در این نمایشگاه حاضر هستند. «عصرخودرو» در غرفه 212 سالن سعید 2 میزبان ایرانیان حاضر در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی 2015 است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط