فونیکسریمکسبهتام

با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس

بزرگترین مرکز خدمات خودرویی در سقز افتتاح شد

عصر خودرو : بزرگترین مرکز خدمات فروش و پس از فروش خودرویی مدیران خودرو با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در سقز افتتاح شد.

بزرگترین مرکز خدمات خودرویی در سقز افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، این مرکز در ابتدای جاده اصلی سقز ـ بوکان و در فضایی به مساحت یک هزار و 100 مترمربع احداث شده است.

    معاون این مرکز خودرویی ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان سقز و جمعی از فروشندگان محصولات و قطعات خودرویی حضور داشتند، اظهار کرد: این مرکز در مدت 6 ماه و با استفاده از بهترین امکانات خدمات خودرویی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

    علی سیدنیا افزود: هدف از احداث این مکان ارائه خدمات خودرویی به همشهریان سقزی و نیز مردم منطقه است.

    وی با اشاره به اینکه شهرستان سقز به عنوان دومین و قدیمی‌ترین شهرستان استان کردستان به شمار می‌آید، راه‌اندازی این مرکز را گامی بلند در راستای ارتقای اقتصاد شهرستان برشمرد.

    سیدنیا ادامه داد: خدمات فروش و پس از فروش خودرویی مدیران خودرو که با کد "269" در شهرستان سقز راه‌اندازی شده است، به صورت مستقیم برای 30 نفر و به صورت غیرمستقیم هم برای 60 نفر ایجاد شغل کرده است.

    معاون این مرکز خودرویی در شهرستان سقز در ادامه اظهار داشت: این مرکز در طول روز به بیش از 50 خودرو در 6 جایگاه خدمات در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد و در صورت نیاز این مرکز قابل افزایش در زمینه خدمات است.

    وی همچنین گفت: خدمات فروش و پس از فروش خودرویی در سقز به منظور ارائه خدمات به همشهریان سقزی خودروهای شرکت چری را با پرداخت 10 درصد از قیمت تمام شده خودرو به صورت اقساطی به متقاضیان عرضه خواهد داشت.

    در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی با تبریک افتتاح این مرکز خودرویی در سقز، گفت: جای افتخار است که سرمایه‌گذاری در محل زندگی سرمایه‌گذار انجام شود.

    محسن بیگلری افزود: آقای آدمی به عنوان سرمایه‌گذار اقدام به راه‌اندازی این مرکز کرده است و برای تعدادی از جوانان این شهر ایجاد اشتغال نموده که جای قدردانی دارد.

    وی در ادامه گفت: در سقز افراد متمکن زیادی داریم که آنها نیز می‌توانند آستین همت را بالازده و همچون خانواده آدمی در بخش‌های مختلف اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

    نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود بر حمایت از این مراکز که در راستای اشتغالزایی قدم بر داشته‌اند تاکید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط