فونیکسریمکسبهتام

سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان آغاز شد

عصرخودرو: سی‌امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه‌ای آذربایجان آغاز شد.

سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اولین مرحله از سی‌امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان تحت عنوان کاروان سرداران شهید آذربایجان از مقابل استادیم جهان پهلوان تختی تبریز استارت خورد.

    اولین مرحله از این تور که به نام شهید جواد یاری نامگذاری شده است، در مسیر تبریز به سمت مشکین شهر برگزار می شود و در آن دوچرخه سواران 18 تیم خارجی و داخلی این مسیر را رکاب می زنند.

    کاروان دوچرخه سواران در مسیر مرحله اول تور سی ام، پس از خروج از تبریز از سه راهی اهر به سمت روستای خواجه حرکت می کنند و سپس از کمربندی اهر به سمت قصابه و پس از آن به ورودی مشکین شهر حرکت می کنند. خط پایان این مرحله در مشکین شهر و مقابل استادیوم ورزشی این شهر خواهد بود.

    مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد. این دوره از تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان طی مراسمی باشکوه و با حضور "غلامرضا شعبانی بهار"، معاون وزیر ورزش و جوانان، "اسماعیل جبارزاده"، استاندار آذربایجان شرقی، "علیرضا منادی" نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، "رحیم شهرتی فر"، فرماندار تبریز و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و همراهان تیم های شرکت کننده، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و قهرمانان در سالن همایش مجموعه صدرا تبریز رسما افتتاح شد.

    در این مراسم اعضای 13 تیم خارجی و پنج تیم داخلی برابر تماشاگران و حاضران در سالن رژه رفتند.

    همچنین ستاد برگزاری سی اُمین دوره تور از مدیران پیشین اداره کل ورزش و جوانان استان، پیشکسوتان دوچرخه سواری، برترین رکابزنان شش ماه اخیر استان و داوران و نمایندگان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تجلیل به عمل آورد. بر این اساس ابتدا مدیران کل سابق اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند. در این بخش ابتدا جمشید تقی زاده، شیلد مسابقات تور را دریافت کرد. سپس فرزند زنده یاد غلامحسین فخاری به روی سن آمد و شیلد مسابقات را دریافت کرد و در ادامه نیز سیامک و بابک گهرخانی دو فرزند زنده یاد اکبر گهرخانی به عنوان بنیانگذار تور ایران – آذربایجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

    در این بخش همچنین از جواد شهلایی، خدابخش و اکبر محمودی نیز که در مراسم حضور نداشتند، به عنوان مدیران کل پیشین اداره ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

    در این مراسم، "غلامرضا شعبانی بهار" معاون وزیر ورزش و جوانان، احکام صادره وزیر را به "اسماعیل جبارزاده" استاندار آذربایجان شرقی و "سیدمحمد شروین اسبقیان" مدیرکل ورزش و جوانان این استان اعطاء کرد. بر اساس احکام صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان کشور، جبارزاده به عنوان رئیس ستاد برگزاری و اسبقیان به عنوان مدیر اجرائی ستاد برگزاری مسابقات تور ایران – آذربایجان منصوب شدند.

    سی‌امین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو