فونیکسریمکسبهتام

دوچرخه الکتریکی جایگزینی مناسب برای وسایل باربری

عصر خودرو- یک شرکت فناور دوچرخه باری الکتریکی را طراحی کرده است تا با استفاده از آن مردم از وانت‌ها و وسایل باربری رایج دست بردارند.

دوچرخه الکتریکی جایگزینی مناسب برای وسایل باربری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، یک شرکت دانمارکی به تازگی نوعی دوچرخه جدید الکتریکی طراحی کرده است که می‌تواند برای باربری درون شهری مورد استفاده قرار گیرد.

    سازنده این دوچرخه الکترونیکی ادعا می‌کند که این مدل جدید جایگزینی واقعی برای یک خودرو مورد استفاده در سفر‌های شهری کوتاه بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند برای حمل بار در مسیر‌های زیر 8کیلومتر استفاده شود.

    شاسی بلند میت سه چرخ دارای یک قاب ساخته شده از 90 درصد آلومینیوم بازیافتی است و دارای یک موتور 250 واتی میانه محرک است که به سنسور ویژه‌ای مجهز شده و 66 پوند فوت گشتاور ارائه می‌دهد. دنده‌های داخلی انویلیو، ترمز‌های دیسکی دوقلوی هیدرولیک و برد کمکی الکتریکی اجازه می‌دهد این دوچرخه کاربری بسیار قابل توجهی داشته باشد.

    قسمت حمل بار در جلوی این دوچرخه قرار داشته و می‌توان آن را با انواع مختلفی از آپشن‌های مدولار از جمله جعبه، سقف و صندلی تجهیز کرد. ظرفیت ذخیره سازی بخش بار این دوچرخه، 210 لیتر است که شرکت سازنده ادعا می‌کند می‌تواند یک بزرگسال یا دو کودک یا چهار جعبه را در خود جای دهد.

    این شرکت اعلام کرد؛ فناوری به کار رفته در این دوچرخه، بارگیری آن را آسان کرده و ویژگی‌هایی همچون  دسترسی بدون مانع برای کودکان ایجاد می‌کند.

    بنا بر اعلام وبگاه اتوکار (autocar)، این دوچرخه همچنین دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی داخلی، مواد ضربه گیر و اتصال 4G است که امکان ردیابی این دوچرخه و تنظیم عملکرد‌های کلیدی را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند فراهم می‌کند. گفتنی است مدل شاسی بلند Mate توسط Zanzotti Design در مونیخ آلمان طراحی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط