فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سابق پرسپولیس:

واگذاری سرخابی ها به خودروسازان پر حرف و حدیث می شود

عصر خودرو : مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به مشکلات و بحران هایی که این تیم در فصل جاری تجربه کرد کار بزرگی بود.

واگذاری سرخابی ها به خودروسازان پر حرف و حدیث می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، محمدحسن انصاری‌فرد درخصوص بازی برگشت تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم پرسپولیس در این بازی سربلند و پیروز شود.

    وی با دشوار ارزیابی کردن این مسابقه افزود: رسیدن تا به این مرحله کار بزرگی بوده است زیرا با توجه به مشکلات و بحران های بسیاری که سرخپوشان در این فصل پشت سر گذاشتند، این موفقیت به دست آمده است.

    مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تلاش مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، هواداران و رسانه ها که در کنار همدیگر قرار گرفته اند باعث صعود تیم به این مرحله شد که امیدوارم این موفقیت در بازی برگشت نیز ادامه داشته و با صعود پرسپولیس به جمع هشت تیم برتر آسیا ادامه یابد. هرچند بازی بسیار سختی پیش روی این تیم قرار دارد.

    وی در ادامه تاکید کرد: ممکن است الهلالی ها در این سفر هر مشکلی را برای پرسپولیسی ها به وجود آورند اما آنها باید با حفظ انگیزه و توجه و تمرکز به بازی خودشان در درون زمین به موفقیت تیم کمک کنند زیرا صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا تاثیرات بسیار مثبتی برای این تیم و باشگاه در پی خواهد داشت.

    انصاری‌فرد در ادامه صحبت هایش به بحث واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی اینگونه واکنش نشان داد: واگذاری سهام پرسپولیس اتفاق مهم و تاریخی است زیرا همیشه حرف آن مطرح بود اما این بار عملی شده است.

    وی اضافه کرد: اراده دولت، وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سایر بخش ها از جمله سازمان خصوصی سازی در عملی شدن پروژه واگذاری سهام سرخابی ها یک اتفاق مثبت و بزرگ بود که امیدوارم به سرانجام هم برسد.

    مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد خریداران سهام این باشگاه این گونه اظهار نظر کرد: به هر حال کارنامه دو شرکتی که می خواهد سهام پرسپولیس را بخرند مشخص است اما ورود خودروسازان به پروژه خرید سهام باشگاه اتفاقی پرحرف و حدیثی است زیرا این دو باشگاه در صورت واگذاری به این بخش ها همچنان شبه دولتی می ماند.

    وی همچنین تصریح کرد: شرکت بهنام پیشرو در این فصل اسپانسر پرسپولیس بوده و با توجه به هزینه های بالایی که انجام داده است مدیرانش دنبال مطرح کردن خودشان نبودند. آنها نخواستند به واسطه پرداخت منابع مالی در تصمیم گیری ها دخالت کنند که اتفاق خوبی بود و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

    انصاری‌فرد در پایان گفت: متاسفانه باشگاه سالاری در فوتبال ایران یک مهره گمشده است زیرا در برخی باشگاه ها مدیرعامل، مربی و یا بازیکن تصمیم گیرنده است و کمتر خود باشگاه و هوادار می تواند در تصمیم گیری ها نقش داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو