فونیکسریمکسبهتام

افشای جدید دادکان

مدیران فدراسیون فوتبال هم حواله خودروی لاکچری گرفتند

عصر خودرو- موضوع حواله‌های خودروی لاکچری هنوز داغ است و هر روز ابعاد جدیدی از این پرونده افشا می‌شود.

مدیران فدراسیون فوتبال هم حواله خودروی لاکچری گرفتند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اعتماد آنلاین، چند ماه گذشته بحث پاداش حواله به اعضای تیم ملی فوتبال حسابی داغ بوده است. حال محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران افشا کرده است که علاوه بر بازیکنان مدیران فدراسیون هم حواله خودروی لاکچری گرفته‌اند!

    در حالی که هنوز نهادهای ذی‌ربط از انتشار اسامی افرادی که حواله خودروی لوکس گرفته‌اند خودداری می‌کنند، محمد دادکان در گفت‌وگویی که با اعتمادآنلاین انجام داد اعلام کرد که مدیران فدراسیون هم این پاداش را دریافت کرده‌اند!

    این در حالی است که پاداش حواله خودرو بابت صعود به جام جهانی بوده است و مدیران فعلی فدراسیون نقشی در صعود تیم ملی به جام جهانی نداشتند اما گویا از این پاداش که سود چند ده میلیارد تومانی به دنبال داشته برخوردار شدند. هرچند فعلا با حکم دیوان عدالت اداری اعطای این پاداش ملغی شده است.

    دادکان در مصاحبه با اعتمادآنلاین در مورد اعطای حواله خودرو به عنوان پاداش گفت: اصلا و ابدا موافق این کار نبودم! اگر می‌خواستند بدهند یا پول می‌دادند یا حواله ماشین داخلی. این کارها یعنی چه؟ بعد مدیران فدراسیون هم بیایند حواله بگیرند؟

    دادکان در واکنش به اینکه مدیران حال حاضر فدراسیون می‌گویند ما حواله نگرفتیم تصریح کرد: همه‌شان دروغ می‌گویند. گرفتند. آیا این عدالت است؟

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط