فونیکسریمکسبهتام

کلاس داوری اتومبیلرانی در شاهرود برگزار شد

عصر خودرو : رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی استان سمنان با بیان اینکه کلاس داوری اتومبیلرانی در شاهرود برگزار شد، گفت: برترین‌های موتورکراس قهرمانی استان نیز معرفی شدند.

کلاس داوری اتومبیلرانی در شاهرود برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از مهر، هادی زحمتی از برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه سه اتومبیلرانی در شاهرود خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره، آموزش‌ها و مقررات مربوط به رالی شهری را به مدت سه روز فراگرفتند.

    وی با بیان اینکه در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد و پذیرفته‌شدگان در این آزمون موفق به کسب گواهینامه داوری درجه سه رالی شهری شدند، یادآور شد: استان سمنان 37 داور مرد و 26 داور زن دارای مدرک داوری است.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان سمنان همچنین با بیان اینکه مسابقه موتورکراس قهرمانی استان یادواره سه هزار شهید این استان در شهرستان سرخه برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقه در دو کلاس 125 و 250 سی‌سی با حضور ورزشکاران شهرهای دامغان، شاهرود، سرخه، سمنان و گرمسار و با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، فرماندار سرخه و سایر مسئولان و در حضور انبوه تماشاچیان علاقه‌مند برگزار شد.

    زحمتی ضمن اشاره به اینکه در کلاس 125 سی‌سی، مصطفی تیموری از دامغان اول، سیدکمال میرمحسنی از شاهرود دوم و علی یعقوبی از سرخه سوم شدند، افزود: در کلاس 250 سی‌سی نیز، ابوالفضل حمزه‌بیگی، عباس اسطرخ‌بان و سیدمرتضی فخاری همگی از دامغان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

    وی در خاتمه تصریح کرد: در نتیجه تیمی نیز دامغان اول شد، شاهرود در رتبه دوم قرار گرفت و سرخه به مقام سوم دست یافت؛ دو مقام برتر هر کلاس به عنوان تیم استان راهی مسابقات کشوری خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم