فونیکسریمکسبهتام

دبیر هیئت اتومبیلرانی کرمانشاه:

ساخت پیست اتومبیلرانی کرمانشاه نیازمند ۵ میلیارد ریال اعتبار است

عصرخودرو: دبیر هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: ساخت پیست استاندارد و مناسب اتومبیلرانی در استان کرمانشاه به اعتباری بیش از ۵ میلیارد ریال نیاز دارد.

ساخت پیست اتومبیلرانی کرمانشاه نیازمند ۵ میلیارد ریال اعتبار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا پوطی اظهار داشت: هیئت اتومبیلرانی این استان فعالیت خود را در دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری از سال 86 آغاز کرده است و اکنون نیز بیش از 400 موتورسوار و اتومبیلران قدرت و مهارت خود را در هیئت مربوطه به نمایش می‌گذارند.
    دبیر هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه کمربندی حضرت امام(ره) به سمت روستای ده‌پهن را مکان تمرینات موتورسواری عنوان کرد و افزود: گرایش موتورسواری در مجموع 50 جوان مشتاق و فعال را به خود جذب کرده است که هر هفته تمرینات خود را در پیست مذکور انجام می‌دهند.
    پوطی کسب رتبه برتر آفرود کشور را دستاورد ارزنده هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه در سال گذشته بیان کرد و افزود: فعالیت اتومبیلرانی در چند کلاس قدرت از جمله یک هزار و 400 سی‌سی، یک هزار و 600 سی‌سی، یک هزار و 800 سی‌سی و نیز بخش آزاد تعریف شده است.
    وی درخشش اتومبیلرانان کرمانشاهی در مسابقات مختلف قهرمانی کشور را از دیگر افتخارات هیئت مربوطه دانست و گفت: مرتضی نوری‌الاصل قهرمان چهار سیلندر در بخش آفرود و زکریا بهرام میرزایی نیز قهرمان آفرود هشت سیلندر کشور از افراد شاخص این استان در عرصه قهرمانی هستند.
    پوطی عدم وجود پیست ثابت و استاندارد را مهم‌ترین مشکل هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مسابقات و تمرینات اتومبیلرانی در مکان‌های مختلف از جمله دهکده المپیک و شهرک آزمایش برگزار می‌شود و با توجه به علاقه فزاینده قشر جوان به ورزش‌های سرعتی و قدرتی همچون اتومبیلرانی و موتورسواری ساخت پیستی در خور شان از مسئولان انتظار می‌رود.
    دبیر هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فدراسیون تشکیل تیم ملی اتومبیلرانی و موتورسواری را در دستور کار خود قرار داده است و پیش‌بینی می‌شود با جدیت مسئولان امکان اعزام به مسابقات برون مرزی نیز فراهم شود.
    پوطی بیان کرد: امتیاز میزبانی مسابقات آفرود قهرمانی کشور به دلیل عملکرد مطلوب هیئت استان به کرمانشاه واگذار شده و پس از گذراندن مراحل لازم در آینده‌ای نزدیک مسابقات آفرود با حضور بیش از 150 ورزشکار از 10 استان کشور به شکلی باشکوه و غیر قابل انتظار برگزار می‌شود.
    وی برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی در مناسبت‌های مختلف را از برنامه‌های جاری هیئت مربوطه در طول سال عنوان و اظهار کرد: بر اساس تقویم ورزشی تنظیم شده هر هفته شاهد برگزاری یک دوره مسابقه در استان هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط