فونیکسریمکسبهتام

فرماندار کاشمر خبر داد

آغاز عملیات اجرایی دوبانده شدن محور کاشمر - شادمهر

عصر خودرو : فرماندار کاشمر گفت: دوبانده شدن محور کاشمر - شادمهر در اولویت قرار گرفته است و امسال نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

آغاز عملیات اجرایی دوبانده شدن محور کاشمر - شادمهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهدی فروزان ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و کوهسرخ کاشمر در محل مجتمع مهراد این شهر اظهار داشت: اگر چه بحث دوبانده شدن محور سه راهی شادمهر به انابد بردسکن از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور در سال 85 به این شهرستان است و در این مدت نیز نمایندگان مردم در مجلس، فرمانداران و مسئولان شهرستان همواره پیگیر اجرای آن بودند؛ اما خوشبختانه در جلسه اخیری که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان کمیسیون ماده 215 برگزار شد با ارائه توجیهاتی که ارائه شد اجرای قطعه شادمهر به کاشمر در اولویت قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه در طرح توجیهی که از سوی پلیس راه ارائه شده محور خلیل‌آباد به بردسکن پرترددترین مسیر در این محور قرار گرفته بود، یادآور شد: با ارائه توجیهات و مستندات سرانجام مصوب شد تا مشاور پروژه ظرف مدت یک هفته طرح را اصلاح و قطعه کاشمر به سه راهی شادمهر را در اولویت قرار دهند.

    فرماندار کاشمر با ابراز خرسندی از پایدار شدن بودجه لازم برای دوبانده شدن این محور که به گذرگاه خونین نیز لقب گرفته است، یادآور شد: این تعهد را می‌دهیم که امسال شاهد شروع پروژه دوبانده شدن جاده کاشمر به سه راهی شادمهر باشیم.

    وی با بیان اینکه در سایه تعامل و همکاری که بین شوراهای اسلامی شهر و روستا با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برقرار است به خوبی همدلی و همزبانی که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان محقق شده است، خاطرنشان کرد: شوراها در حقیقت از ارکان مهم مدیریت در شهر و روستا هستند به طوری که به لحاظ بسته قانونی و اسناد بالادستی از یک جایگاه پر اهمیت برخوردار است.

    فروزان با اشاره به اینکه شوراها تجلی اراده مردم هستند که در تصمیم‌گیری‌های مهم شهرستان نمایان و الزام‌آور است، تصریح کرد: در حالی شاهد فعالیت شوراها در دوره چهارم هستیم که سه دوره فعالیت اثر بخش و تأثیرگذار آن بر همگان واضح و آشکار است.

    فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه در راستای اجرای طرح توسعه ای شهری، شوراها می‌توانند در راستای عملیاتی کردن بودجه شهرداری‌ها نقش به‌سزایی ایفا کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه امسال از سوی رئیس جمهور به‌نام سال کسب و رونق کار و اشتغال نامگذاری شده باید تلاش کنیم تا زمینه ایجاد و توسعه صنایع و کارگاه‌های تولیدی را در سطح شهرستان فراهم کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو