فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور استان قزوین:

رانندگان قانون مدار مسوولیت پذیرتر هستند

عصرخودرو: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین: رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند، مسوولیت پذیرتر هستند.

رانندگان قانون مدار مسوولیت پذیرتر هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی در دیدار مسوولان انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای جاده ای، اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل، کانون و انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین با وی افزود: آموزش ایمنی و ترافیک باید در راس امور حمل و نقل استان باشد.

    وی اظهارکرد: همکاری های مجموعه تشکل ها با مسوولان حمل و نقل و راهور استان می تواند در راستای حل مشکلات ترافیکی و ایمنی مثمر ثمر واقع شود.

    رییس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: مسوولیت رانندگان در رفع مشکلات ترافیکی و ایمنی در جاده ها بسیار خطیر است و رانندگانی که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می گذارند، کمتر با حادثه مواجه می شوند.

    علی اکبر سیار مه مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل استان قزوین نیز در این دیدار با تشریح فعالیت های اتحادیه، خواستار تعامل بیشتر با مجموعه پلیس راهور استان شد.

    رییس انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای کالای استان قزوین نیز در این دیدار، سال همدلی و همزبانی دولت و ملت را نوید بخش همکاری های دولت و بخش خصوصی دانست و اظهار امیدواری کرد، با تلاش مسوولان این امر نه در شعار بلکه در عمل محقق شود.

    رضا میرزاخانی افزود: امید است کارگروه حمل و نقل بتواند با همکاری پلیس راهور در راستای ایفای مسوولیت های مهمی که برعهده دارد، موفق عمل کند.

    وی در ادامه افزود: امید است شاهد اتفاقات خوبی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای حل معضلات و مشکلات حمل و نقل استان باشیم.

    سیدرضا محمدی رییس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین نیز در ادامه، سال جدید را سال آموزش در حوزه های مختلف عنوان و اظهارکرد: باید قبل از وقوع حادثه به استقبال آموزش برویم.

    رییس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین، تشکیل کلاس های امداد و نجات، مهار بار، اوزان و حمل کالاهای خطرناک را از مهمترین موضوعات آموزشی به رانندگان توصیف کرد و افزود: حضور پلیس راهور استان در آموزش ها تاثیرگذار است.

    در ادامه، مسوولان انجمن صنفی شرکت های مسافربری و رانندگان استان قزوین به تشریح وظایف و مسوولیت های خود پرداخته و خواستار همکاری و همیاری پلیس در راستای ایفای مسوولیت های و حل مشکلات حوزه های حمل و نقل بار و مسافر شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط