فونیکسریمکسبهتام

رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس:

دولت‌ها کمکی به اصناف نکرده اند

متراژ اتوسرویس‌ها باید بالای ۸۰۰متر باشد

عصر خودرو : رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ گفت: دولت‌ها تا به امروز هیچ کمکی به اصناف نکرده‌اند. بی‌مهری در این دولت کمتر بوده است.

دولت‌ها کمکی به اصناف نکرده اند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، علیرضا راسی در خصوص متراژ تعمیرگاه‌ها و اتوسرویس‌ها، گفت: براساس دستور عملی که در اختیار داریم اگر فردی خواهان راه اندازی یک تعمیرگاه است باید بالای 300 متر فضا داشته باشد و اگر هم که متقاضی احداث اتوسرویس است باید فضایی بیشتر از 800 متر در اخیار داشته باشد.

    وی ادامه داد: البته در سطح شهر تعمیرگاهایی با متراژ‌های کمتری وجود دارد که آن‌ها زیر نظارت اتحادیه مکانیسینهای اتومبیل است.

    این فعال صنفی در خصوص صدور پروانه کسب نیز در این صنف، گفت: اتحادیه از متقاضیان امتحانات فنی را گرفته و درصورتی که فرد دانش لازم و همچنین تجهیزات مورد نیاز را داشته باشد اقدام به صدور پروانه می‌کند.

    وی همچنین در خصوص میزان حق دستمزد‌ها نیز در این صنف، اظهار داشت: تمیرگاه‌ها دو دسته هستند. یک دسته زیر نظارت مجموعه‌های خودرو سازی که نرخ‌های آنان تماما به طور سیستمی اعمال می‌شود و دسته دیگر که تعمیرگاه‌های آزاد هستند.

    وی افزود: تعمیرگاه‌های آزاد سال به سال نرخ‌های مصوب در اتحادیه را موظف به اجرا هستند و در زمان حضور مشتریان باید نرخ‌ها را نشان دهند. درصورتی که هرگونه مشکلی ایجاد شود مشتریان می‌توانند به دفتر اتحادیه واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از چهار راه قصر، کوچه اشرفی پلاک 8 مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن 88760094 مورد را گزارش دهند.

    وی در ادامه صحبت‌های خود به نبود حمایت‌های لازم از سوی دولت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم جایگاه اصناف رعایت نشد و ما شاهد هیچ گونه کمکی از سوی این دو دوست نبودیم البته در این دولت صحبت‌هایی مطرح شده است که باید بگویم بی‌مهری در دولت تدبیر کمتر دیده شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو