فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی:

اجرای طرح پیمایش تاثیر زیادی بر مدیریت سوخت دارد

عصر خودرو : مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح پیمایش سوخت از اردیبهشت ماه در استان گفت: اجرای طرح پیمایش تاثیر زیادی بر مدیریت سوخت دارد.

اجرای طرح پیمایش تاثیر زیادی بر مدیریت سوخت دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سعید سبحانی اظهار کرد: طرح تامین نفت گاز حوزه حمل‌ونقل متناسب با پیمایش خودرو و با هدف مدیریت مصرف سوخت و به منظور جلوگیری از قاچاق به اجرا در آمده است.

    وی بیان داشت: در اجرای این طرح مبدا، مقصد، میزان تناژ، مسافت، نوع خودرو، نام راننده و سایر جزییات در بارنامه قید شده است.

    به گفته سبحانی در طرح پیمایش سوخت، این سهمیه به خودروهای مصرف‌کننده گازوئیل طبق مسافت پیموده شده محاسبه و اختصاص داده خواهد شد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد که این طرح طی امسال در استان فراگیر شود.

    وی در بخش دیگری با اشاره به ثبت تردد پنج میلیون و 517 هزار و 504 تردد طی امسال در سطح محورهای خراسان شمالی تصریح کرد: این میزان تردد توسط 32 دستگاه ترددشمار ثبت و ضبط شده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: حجم ترددهای ثبت شده در استان طی امسال در مقایسه با سال قبل حدود هفت درصد رشد دارد.

    وی بیشترین ترددهای امسال در سطح محورهای استان خراسان شمالی را مربوط به محور بجنورد به شیروان در شرق این استان اعلام کرد و افزود: 414 هزار تردد در این محور ثبت شده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی تصریح کرد: کم‌ترین تردد در محورهای استان با 20 هزار تردد مربوط به محور جاجرم به سنخواست در جنوب این استان بوده است.

    وی گفت: بیشترین تردد در محورهای استان در این محور مربوط به ساعات 12 الی 13 و 16 الی 20 بوده است.

    استان خراسان شمالی در مسیر ارتباطی شرق به شمال کشور قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط