فونیکسریمکسبهتام

رقابت خودروسازان خارجی برای تولید محصول مشترک با ایران خودرو

عصر خودرو: شرکت ایران خودرو به سطحی از توانمندی در طراحی و تولید خودرو دست یافته است که شرکت های بزرگ خودرو سازی برای تولید محصول مشترک‌‌ با این شرکت با هم رقابت می کنند.

رقابت خودروسازان خارجی برای تولید محصول مشترک با ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹:۵۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو با اشراف بر تحولات صنعت و فناوری به عنوان یکی از جنبه های رشد اقتصادی، خرید و انتقال فناوری را با هدف تضمین کیفیت محصولات محقق کرده است. وی ادامه داد: ایران خودرو برای حضور موثر در عرصه جهانی با شرکای تجاری توسعه یافته همکاری می کند.

    سلیمانی داشتن مدیریت علمی و نوین برای حضور در بازارهای جهانی را یک ضرورت خواند و گفت: نمی توان در صنعت و اقتصاد جهانی فکر کرد ولی منطقه ای یا داخلی عمل کرد. وی لازمه رقابت پذیر شدن صنعت خودرو را کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع تولید و خدمات پس از فروش برتر و گسترده عنوان کرد و اظهارداشت: بیش از 60 درصد تولید خودرو خارج از شرکت های مادر و در مجموعه های وابسته صورت می گیرد و خودروسازان باید نسبت به افزایش این میزان و واگذاری امور پیش مونتاژ به شرکت های پیمان‌کار اقدام کنند.وی گفت: این اقدام در تخصصی شدن امور و افزایش کیفیت محصول نهایی موثر خواهد بود. سلیمانی تصریح کرد: یکی از عوامل افزایش کیفیت خودرو، ارتقای دانش قطعه سازی است و ایران خودرو در صدد است برای حضور پررنگ تر در بازارهای جهانی و دست‌یابی به تکنولوژی برتر و تامین نیاز روز مشتری طرح های توسعه ای را به اجرا درآورد. وی مشارکت با قطعه سازان خارجی را یکی از این طرح ها عنوان کرد و افزود: مشارکت و همکاری با قطعه سازان معتبر خارجی منجربه انتقال دانش فنی به قطعه سازان داخلی می شود. قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، مهم‌ترین برنامه استراتژی ایران خودرو را تولید مشترک و یا سرمایه گذاری مشترک با خودروسازان بزرگ جهان، ارایه محصولات جدید و طراحی پلتفرم دانست و تاکید کرد: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز منطقه خاور میانه، تکنولوژی ساخت خودرو را در اختیار کشورهای اسلامی قرار خواهد داد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو