فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

نحوه انجام تعهدات گروه بهمن رضایت بخش است

عصر خودرو- رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران می‌گوید: شهرداری تهران در نوسازی و مکانیزاسیون ناوگان پسماند شهر تهران به ظرفیت تولیدات داخلی توجه ویژه دارد.

نحوه انجام تعهدات گروه بهمن رضایت بخش است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیرعامل پسماند شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که ظرفیت و توانایی خودروسازان بخش خصوصی در تامین نیاز خدمات شهری را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: بهمن به خوبی به تعهدات خود در مرحله اول تعهدات عمل کرد و حتی زودتر از زمان قرارداد کامیون‌ها را تحویل داده است.

    وی در حاشیه، تحویل بیست دستگاه کامیون فورس از تولیدات بهمن دیزل به سازمان پسماند شهرداری تهران در خصوص جزئیات این قرارداد گفت: این قرارداد به منظور تامین 85 دستگاه کامیون پشتیبان خدمات منعقد گشت که در گام اول بیست دستگاه کامیون تحویل سازمان شد و مابقی طی بازه زمانی چهار ماهه با کاربری به ناوگان ملحق خواهد شد. محمدی افزود: طی ماه‌های آینده ناوگان خدمات شهری به طرز محسوسی نوسازی می‌شود.

    رضا محمدی بر ضرورت ورود مجموعه‌های دانش بنیان و مهندسی در داخلی‌سازی تجهیزات مورد نیاز شهرداری تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مجموعه‌های تحقیق و توسعه، به تولید خودروهای خدمات شهری در تراز دنیا دست پیدا کنیم. وی در همین رابطه افزود: شهری به وسعت 130 میلیون کیلومتر مربع را نمی‌توان با کارگر اداره کرد. ما باید بتوانیم تجهیزات روز دنیا در ارائه خدمات شهری را به روز رسانی کنیم.

     

    حسین خضری: تیم مهندسی بهمن دیزل آماده رفع نیازهای شهری است
    حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در حاشیه مراسم امضا قرارداد 85 دستگاه کامیون فورس 6تن خوابدار با سازمان مدیریت پسماند گفت‌: تمام تلاش ما این است که به حسن نیت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران پاسخی مناسب دهیم. مجموعه بهمن دیزل و تیم‌های تحقیق و توسعه این شرکت می‌تواند پاسخگویی نیازهای شهر تهران باشد.

    وی در همین رابطه افزود: بهمن دیزل تجربه خوبی در ساخت و پشتیبانی از خودروهای خدمات شهری دارد و این شرکت نماینده شرکت بوشونگ سوئیس است؛ شرکت بوشونگ سوئیس که از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات خدمات شهری، فرودگاهی، راهداری در دنیا است که با بهمن دیزل تجربه همکاری دارد.

    مدیرعامل بهمن دیزل در پایان یادآور شد: کامیون‌های فورس دارای سه سال گارانتی یا 250هزار کیلومتر گارانتی هستند و خرسندیم که این محصولات در حوزه خدمات شهری و برای خدمات رسانی به شهروندان به کار گرفته می‌شود.

    «بهمن دیزل» از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن با سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران قراردادی امضا کرد که طی آن 85دستگاه فورس 6تن خوابدار تحویل این سازمان خواهد شد. این شرکت روز دوازده آذر، بیست دستگاه از این قرارداد را تحویل داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو