فونیکسریمکسبهتام

دانگ فنگ فنگون E۵

عصر خودرو- کراس اوور ۴۷۶۰ میلیمتری از برند دانگ فنگ و زیربرند فنگون که بابرند Landian در بازار برخی کشورها عرضه می شود و نام آن E۵ است. خودرویی با سه ردیف صندلی و ظرفیت ۷ سرنشین که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی بهره می برد و در دسته خودروهای هایبریدی قرار می گیرد.

دانگ فنگ فنگون E۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیشرانه بنزینی این خودرو 1.5 لیتر حجم دارد و حداکثر توان آن به 108 اسب بخار و حداکثر گشتاورش به 135 نیوتون متر می رسد اما موتور الکتریکی آن که در عمده شرایط در مدار است حداکثر توان 176 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 300 نیوتون متری دارد که معادل یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو است.

    انتقال قدرت در این کراس اوور از طریق گیربکس الکتریکی CVT یا ECVT به صورت مداوم با ضرایب متغیر صورت می گیرد وبه محور جلو منتقل می شود. به صورت کلی این خودرو در حالت الکتریکی با رنج حرکتی 94 کیلومتر برای حرکت با سرعت پایین، ترافیک ، شروع حرکت و ... کاربرد دارد.

    موتور بنزینی نیز در هنگام نیاز به حرکت در سرعت بالا یا سربالایی وارد مدار می شود تا زمان و رنج حرکتی خودرو را افزایش دهد و باتری ها را برای حالت الکتریکی شارژ می کند وبه طور کلی در حالت ترکیبی بنزینی و برقی، رنج حرکتی این خودرو به 1150 کیلومتر می رسد که با هر بار روشن و خاموش کردن خودرو، گزارش میزان مصرف، میزان پیمایش و ... به شما ارائه می شود. علاوه بر این موضوع، امکان شارژ این خودرو به صورت مستقیم از طریق درگاه اختصاصی نیز فراهم شده تا بدون نیاز به شارژ از طریق موتور بنزینی به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

    این خودرو پلاگین هایبرید به امکاناتی نظیر فرمان برقی، تهویه مطبوع اتومات، دسته دنده شیفت بای وایر، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کلاستر دیجیتالی، سقف پانورامیک بازشو، رادار خطی، رادار نقطه کور، کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صندوق بار برقی، دوربین 360 درجه، تریم چرمی داخلی، قطعات دکوراتیو طرح چوب و… مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط