فونیکسریمکسبهتام

خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس

عصر خودرو- ونوشا یکی از برندهای فعال در مجموعه نیسان و دانگ فنگ موتور چین است که در سپتامبر ۲۰۱۰ معرفی شد.

خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، ونوشا در لیست فروش ( در محدوده 19 تا 21 هزار دلار) خود یک سدان الکتریکی با نام D60 EV را دارد که در ادامه مطلب امروز نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

طراحی
دی60 ایی ویی را نمی توان یک سدان خاص یا بسیار زیبا دانست بویژه در طراحی قسمت عقب خودرو که بزرگی بیش از حد چراغ های اصلی مانعی برای ایجاد یک ترکیب چشم نواز، است.

اما در قسمت دماغه شرایط بهتری را مشاهده می کنیم. اینجا؛ دریافت ایده هایی از محصولات روز نیسان و هوندا موجب شده تا رویکرد مناسب تری در رابطه با جزئیات طراحی را بتوان به مخاطب ارائه داد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4764 میلیمتر در طول، 1803 میلیمتر در عرض و 1494 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافتهاست. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین برابر با 140 میلیمتر و وزن خالص برابر با 1520 کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه
به عنوان یک الکتریکی خالص از تک موتور 120 کیلوواتی)حدود 160 اسب بخار) روی محور جلو استفاده می کند که گشتاوری معادل 250 نیوتن متر را در اختیار مجموعه قرار می دهد. باتری لیتیومی 58 کیلووات ساعت نیز انرژی مورد نیاز پیشرانه را تامین می کند تا برد حرکتی معادل 481 کیلومتر ثبت شود.

زمان لازم برای شارژ کامل باتری مذکور با شارژر استاندارد عادی برابر با 6.4 ساعت محاسبه شده است.

بیشینه سرعت نیز برابر با 140 کیلومتر برساعت است.

همانند اکثر الکتریکی های بازار، در بخش جعبه دنده شاهد حضور نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو، هستیم.

دیی60 الکتریکی خودرویی بسیار سریع نیست اما سازنده همچنان از ترمزهای دیسکی در تمامی چرخ ها استفاده کرده است. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه 16 اینچی ارائه می شوند.

کابین و ایمنی
دی60 الکتریکی میزبان بهترین یا باکیفیت ترین کابین برند ونوشا و دانگ فنگ نیست! بلکه در سطح یک سدان اقتصادی باید به جزئیات آن توجه شود. بخش های مختلف کنسول اصلی ترکیبی از مواد دارای بافت سخت و نرم است و عناصر کرومی به کمک آمده اند تا شرایط جذاب تری ایجاد شود.

نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی نیز در مقایسه با دیگر محصولات چینی، مقداری کوچک و ساده به نظر می رسد و دسترسی تنظیمی سیستم تهویه در قسمت زیر آن قرار گرفته است.

از امکانات کابین می توان به استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، استراحتگاه دست هر دو ردیف و سانروف ساده را مورد اشاره قرار داد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: رادار پارک عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایربگ ردیف جلو، پاور ویندوز و سنسور باران قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو