فونیکسریمکسبهتام

دانگ فنگ اس۵۰: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس

عصر خودرو-مدتی قبل سدان اس۵۰ از کمپانی دانگ فنگ را معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد؛ S۵۰ بر پایه نیسان سیلفی توسعه یافته است.

دانگ فنگ اس۵۰: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲:۰۰

به گزارش پگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، دانگ فنگ یک ویرایش بهتر و جذاب تر از اس50 را نیز در برنامه فروش خود قرار داده که اس50 الکتریکی نام دارد. این محصول در بازار چین از 25300 تا 28500 دلار قیمت دارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4705 میلیمتر در طول، 1790 میلیمتر در عرض و 1540 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلیمتر است. وزن خالص خودرو 1661 کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه الکتریکی دانگ فنگ
مهمترین تفاوت اس50 الکتریکی با نسخه قبلی آن به همین عنوان الکتریکی مربوط می شود که در بخش پیشرانه از تک موتور الکتریکی 90 کیلوواتی(121 اسب بخاری) با گشتاور 280 نیوتن متر استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری لیتیمی 56.9 کیلووات ساعت تامین می شود که زمان لازم برای شارژ آن با شارژر استاندارد 11 ساعت است. برد حرکتی خودرو نیز 410 کیلومتر محاسبه شده است.

بیشینه سرعت 150 کیلومتر برساعت و زمان لازم برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت از حالت توقف کامل برابر با 10 ثانیه است.

در بخش جعبه دنده همانند اکثر الکتریکی های این رده قیمتی، نمونه تک سرعتی در ارتباط با محور جلو فعال است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه 17 اینچی ارائه می شوند.

کابین دانگ فنگ
کابین طراحی بسیار ساده و معمولی دارد و از مواد چندان مرغوبی برای توسعه آن استفاده نشده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بافت اکثر قسمت های داخل کابین سخت و خشک است. از امکانات این بخش می توان به نمایشگر دیجیتال بین نشانگرهای سنتی امپر مقابل دید راننده، نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، بلوتوث، یو اس بی، سانروف، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندوز هر دو ردیف و سنسور باران اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو