فونیکسریمکسبهتام

ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی طی ۶ ماه آینده

عصر خودرو- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس یکصد دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود.

ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی طی ۶ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرویز سروری با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم‌نامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار بگیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

    وی همچنین تصریح کرد: فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو نیز پیگیری‌ها ادامه دارد. هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی انجام شده یا خیر؟

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: HSE در این دوره مورد پیگیری قرار گرفته و مناطق مسئولیت پیدا کردند و در حد سازمان مدیریت بحران به آن توجه شده است. موضوع ایمنی در شهرداری به طور جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی پیش رفته است.

    وى ادامه داد: در قرارداد تحویل هزار اتوبوس با شرکت عقاب که قرار بود تا پایان سال اضافه شود قول داده شد که تا مهرماه یکصد دستگاهش تحویل شود و شرکت بهمن نیز 200 دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط