فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی قوه قضاییه:

عباس ایروانی به همراه ۸ کارمند گمرک به اخلال در نظام اقتصادی محکوم شده است

عصر خودرو- مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده عباس ایروانی گفت: او به همراه ۸ نفر کارمند گمرک به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم شده و حکم صادر شده و در فرایند ابلاغ است و پس از ابلاغ اعلام می شود.

عباس ایروانی به همراه ۸ کارمند گمرک به اخلال در نظام اقتصادی محکوم شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از انتخاب، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سیدالشهدا امام حسین(ع) گفت: در آستانه ماه محرم علاوه بر لزوم گرامیداشت و تاسی از آرمان‌های امام حسین(ع)  باید بر اهمیت قیام عاشورایی ایشان  و لزوم عبرت گیری از این قیام تاکید کرد. 

    وی درباره پرونده عباس ایروانی گفت: او به همراه 8 نفر کارمند  گمرک به اتهام  اخلال در نظام اقتصادی محکوم شده و حکم صادر شده و در فرایند ابلاغ است و پس از ابلاغ اعلام می شود.

    سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه این است که همواره به مر قانون عمل کرده است و سعی کرده‌ایم خروجی عملکردمان مطلوب و ملموس باشد. با تمسک و توسل به بیانیه گام دوم، سیاست‌های ابلاغی، فرامین مقام معظم رهبری و قوانین،  اقدامات خود را انجام می‌دهیم و قطعاً این موارد باید از ایجاد شائبه جلوگیری کند و هر آنچه در ارتباط با متهمان اتخاذ می‌شود بر اساس نظر قضائی ذی ربط است.

    وی در ادامه با اشاره مجدد به  پرونده عباس ایروانی گفت: از آنجایی که وی دارای کارخانه است تمام نگاه قوه قضائیه این است که در کنار اجرا و صدور احکام به تولید و اشتغال نیز توجه داشته باشند.
    لینک کوتاه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط