فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد

انعقاد قرارداد جدید خرید ۵۰۰ اتوبوس و ۵۰۰ مینی بوس برای تهران با تولیدکنندگان داخلی

عصر خودرو- همزمان با دهه ولایت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از انعقاد قرارداد خرید ۵۰۰ اتوبوس و ۵۰۰ مینی بوس برای توسعه ناوگان این شرکت خبر داد.

انعقاد قرارداد جدید خرید ۵۰۰ اتوبوس و ۵۰۰ مینی بوس برای تهران با تولیدکنندگان داخلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده با اعلام این خبر، گفت: در ادامه روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قراردادی برای خرید 500 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه مینی بوس جدید منعقد شد.

    وی افزود: با توافقاتی که در این قراردادها صورت گرفته بخشی از این اتوبوس ها و مینی بوس ها تا پایان سال و مابقی تا سال 1403 به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اضافه شود.

    علیزاده افزود: با نگاه ویژه شهردار تهران و بودجه مناسبی که اعضای شورای شهر به توسعه ناوگان حمل و نقل به ویژه اتوبوسرانی اختصاص داده اند، از ابتدای سال جاری 4 قرارداد با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده که مجموعا 2 هزار اتوبوس و 500 دستگاه مینی بوس از طریق نوسازی به شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.

    علیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی، افزود: بازسازی و اورهال و همچنین مهندسی مجدد خطوط از دیگر اقداماتی است که برای افزایش توان اتوبوسرانی تهران انجام می شود که امیدواریم با تحقق این برنامه ها و اقدامات، گام موثری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  ادامه داد: بخش اورهال و بازسازی اتوبوس‌ها نیز طبق برنامه تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شد و قبل از بازگشایی مدارس قریب 500 دستگاه اتوبوس از بخش ملکی یعنی اتوبوس‌های شهرداری، بهسازی و نوسازی می‌شود. همچنین در تلاش هستیم با پرداخت یارانه،  500 دستگاه اتوبوس‌ بخش خصوصی نیز بازسازی و به چرخه خدمات رسانی اضافه شود.

    بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی با اشاره به نوسازی برخی از خطوط اتوبوسرانی و تغییر ناوگان آنها از اتوبوس به مینی بوس خاطر نشان کرد: در قالب طرح مهندسی مجدد، خطوط اتوبوس هایی که در خطوط کم تقاضا بودند برای بهره وری بهتر به خطوط پر مسافر منتقل و از مینی بوس های نو برای خدمات رسانی در این خطوط استفاده می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط