فونیکسریمکسبهتام

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل شرکت سایپادیزل به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر کشور

عصر خودرو- طی مراسمی با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محمدحسن محمدزاده مدیرعامل شرکت سایپادیزل به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر تقدیر شد.

تقدیر از مدیرعامل شرکت سایپادیزل به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو » ، سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمع کثیری از مسئولین کشوری در شرکت سایپادیزل برگزار شد.
    با توجه به بررسی‌های بعمل آمده توسط وزارتخانه‌های کار و بهداشت و نظر به اقدامات گسترده شرکت سایپادیزل در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی و آرامش روانی کارکنان و نیز مسئولیت پذیری اجتماعی این مجموعه صنعتی، محمدحسن محمدزاده مدیرعامل شرکت سایپادیزل جایزه کارفرمای سلامت محور کشور را از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد. 
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم طی سخنانی گفت: خوشبختانه در داخل کشور استعدادهای بسیاری وجود دارد و از نظر موقعیت منطقه ای هم ایران در نقطه مهمی از جهان قرار دارد. پس تنها حلقه مفقوده برای تولید حداکثری موضوع مدیریت است. هر چند بنده در بازدید کوتاه از شرکت سایپا دیزل نشاط و شادابی را در صورت کارکنان این شرکت دیدم که بسیار ارزش دارد و نشان می دهد فعالیت های خوبی در جریان است. گزارشی که مدیران محترم نیز ارائه کردند، نشان از کاشتن بذر امید دارد.
    محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: در سایپا ٤٥ هزار نفر پرسنل داریم که برای پیشگیری و درمان این عزیزان نرم افزاری در دست طراحی و تولید است و عقیده داریم اگر پیشگیری را در صنایع انجام دهیم به راحتی می توانیم عمر مفید پرسنل در محیط کار را افزایش دهیم.
    بر این اساس، در حاشیه این مراسم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپادیزل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید و اشتغال در این مجموعه خودروسازی قرار گرفت.
    گفتنی است، بازسازی درمانگاه و کلینیک تخصصی مجهز به اتاق ICU، حضور پزشکان متخصص در سازمان، تجهیز درمانگاه با تجهیزات روز اورژانس، برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر الگوی تغذیه کارکنان، توسعه آزمایشات دوره‌ای، اضافه نمودن آنالیز بدن، آزمایش ریسک فاکتورها، ساخت باشگا‌ه‌های مجهز ورزشی، توسعه فعالیت‌های ورزشی کارکنان و ... نمونه‌ای از اقدامات صورت گرفته توسط سایپادیزل در حوزه سلامت کارکنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط