فونیکسریمکسبهتام

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه مطرح کرد

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه از تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید برای حل مشکلات شرکت سایپادیزل خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر سیدمحمد صاحبکار همزمان با بازدید از شرکت سایپادیزل با اعلام این خبر، افزود: قوه قضائیه خود را ملزم به تحقق شعار سال می‌داند و بر این اساس با توجه به مشکلات حقوقی و تعهدات شرکت سایپادیزل در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، درصدد هستیم تا با در نظرگرفتن منافع مشترک مشتری و تولیدکننده نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام کنیم تا ضمن گردش چرخ تولید و اشتغال در شرکت، حقی نیز از مردم تضییع نشود.

    وی بازدید خود از شرکت سایپادیزل را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: زیر ساخت های بسیار مناسبی برای تولید خودروهای تجاری در سایپادیزل وجود دارد که برای استقرار آن سرمایه‌گذاری زیادی صورت گرفته، اما به دلایل مختلف معطل مانده است. بنابراین تمام تلاش ما این است که با تسهیل در امر تولید، شاهد بهره‌برداری بهینه از پتانسیل‌های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت سایپادیزل و متعاقباً رشد و شکوفایی صنعت خودروسازی کشور باشیم.

    معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه با اشاره به جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت سایپادیزل و شناسایی موانع حقوقی و نقاط قابل بهبود در ایفای تعهدات خاطر نشان کرد: مقرر شد طی یک زمانبندی مشخص بتوانیم یک مجموعه اقدامات اصلاحی را به صورت همزمان در قوه قضائیه و شرکت سایپادیزل را صورت دهیم تا به یاری خداوند و در اسرع وقت، شاهد اثربخشی این اقدامات باشیم.

    دکتر صاحبکار در پایان یادآور شد: جلسه دیگری در دو هفته آینده، برای بررسی و پایش اجرای مصوبات امروز با حضور مسئولان شرکت سایپادیزل و همکاران ما در دادستانی کل کشور و دادگستری تهران برگزار خواهد شد تا روند رو به رشد تولید خودروهای تجاری در سایپادیزل ادامه پیدا کند و در عین حال حقی از مردم عزیزمان نیز تضییع نشود.

    گفتنی است، پس از تحریم‌های اخیر بین‌المللی و قطع همکاری شرکت ولوو تراکس با سایپادیزل، این مجموعه صنعتی با مشکلات عدیده‌ای در جهت ایفای تعهدات طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل دست به گریبان شد که با ورود مستقیم مقامات عالی قضایی به موضوع، امید است که رفع موانع و پشتیبانی از تولید در این شرکت سرعت بیشتری به خود گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو