فونیکسریمکسبهتام

رویداد فناورانه خودرو‌های آینده با همکاری دانش بنیان ها؛ ۲۵ و ۲۶ مهرماه

عصر خودرو- رویداد فناورانه خودرو‌های آینده به همت مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار می‌شود.

رویداد فناورانه خودرو‌های آینده با همکاری دانش بنیان ها؛ ۲۵ و ۲۶ مهرماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، محمدرضا بوالحسنی مدیر بخش فناوری‌های پیشرفته مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با اعلام این خبر گفت: این رویداد قرار است به فناوری‌های خودرو‌های آینده بپردازد.



    وی افزود: محور‌های این رویداد در حوزه خودرو‌های برقی، خودرو‌های هیبریدی، خودرو‌های متصل، فناوری‌های مربوط به سیستم‌های پیشرفته کمک راننده و ایجاد زیرساخت‌های مربوط به تست و آزمون خودرو می‌باشد.

    بوالحسنی ادامه داد: در این رویداد مرکز تحقیقات سایپا ابتدا نیازمندی‌های خود را در قالب جلسات تخصصی ارائه می‌دهد و شرکت‌های دانش بنیان که در این حوزه‌ها توانمند هستند راه حل‌های خود را برای رفع نیاز خودروسازان ارائه می‌دهند و بدین ترتیب حلقه ارتباطی بین شرکت‌های دانش بنیان شکل خواهد گرفت.

    مدیر بخش فناوری‌های پیشرفته مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا افزود: همزمان با نشست‌های تخصصی که بالغ بر 20 نشست برنامه ریزی شده است، نمایشگاهی برای ارائه محصولات شرکت‌های دانش بنیان در حاشیه این رویداد برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط