فونیکسریمکسبهتام

تمرکز بر روی "سفر" و "خانواده"، اهداف جدید شعار تبلیغاتی شرکت مکث موتور

نگاهی به کمپین تبلیغاتی "عاشقی مکث می خواهد"

عصر خودرو- چند روزی است که بیلبورد هایی با شعار "عاشقی مکث می خواهد" به نمایش درآمده است. با توجه به این که در این بیلبوردها کلمه "مکث" در پس زمینه مناظر طبیعی قرار داده شده، احتمال می رفت این تصاویر مربوط به شرکت مکث موتور باشد. این گمانه زنی امروز با قرار داده شدن دو بنر جدید در سایت این شرکت و آغاز تعویض بیلبوردها با طرح جدید قطعیت پیدا کرد.

نگاهی به کمپین تبلیغاتی "عاشقی مکث می خواهد"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت مکث موتور که خودرو پیکاپ کلوت در دو نسخه دستی و اتوماتیک را به بازار عرضه کرده و قرار است به زودی  فروش کراس اوور تیارا را نیز آغاز کند، شعار آغازین "عاشقی مکث می خواهد" را برای سناریو تازه هویت برند انتخاب کرده است. در بنر هایی که در سایت این شرکت منتشر شده، شعارها با واژه های "سفر" برای محصول کلوت و "خانواده" برای محصول تیارا  تلفیق شده  که به نظر می رسد  این موضوع به نوعی بیانگر هویت جامعه هدف هر یک از این محصولات باشد.

    پیکاپ کلوت از یک موتور 2.4 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در نسخه دستی با یک گیربکس 5 سرعته و در نسخه اتوماتیک با یک گیربکس 6 سرعته همراه شده که این بازده خروجی را به چهارچرخ این پیکاپ 1.95 تنی منتقل می کند. پیکاپ کلوت یک خودرو 5.33 متری  است که با فاصله محوری 3.1 متری اش فضای بزرگی در دوکابین جلو و عقب برای سرنشینان فراهم می کند و با زاویه حمله 29 درجه و زاویه فرار 24 درجه عملکرد مناسبی در آفرود از خود به نمایش می گذارد. پیکاپ کلوت در نسخه دستی و اتوماتیک مدل 1401 به ترتیب 1.010.000.000 و 1.187.000.000 تومان قیمت دارد.

    خودرو تیارا نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان خروجی 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر بهره می برد و این توان خروجی از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو این خودرو منتقل می شود. این کراس اوور 4.78 متری با 1.61 تن وزن، فهرست نسبتا کاملی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی را با خود به همراه دارد. قیمت این محصول جدید هنوز از سوی شرکت مکث موتور اعلام نشده است اما پیش بینی می شود با توجه به رقبا موجود این خودرو در بازار، قیمت آن حدود  یک میلیارد تومان باشد که در فاز نخست برای ایجاد رقابت حتی تعیین قیمتی بین 900 میلیون تا یک میلیارد تومان نیز محتمل است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم