فونیکسریمکسبهتام

نوبرانه مکث موتور به سامانه آمد

ونوسیا V-Online تلفیق هنر و‌ تکنولوژی

عصر خودرو- امروز ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ نخستین خودرو وارداتی شرکت مکث موتور در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی عرضه می‌شود. خودرو ونوسیا V-Online یا Big V محصولی مشترک از نیسان و دانگ فنگ است که از موتور ۱۸۸ اسب بخاری بهره می برد و طراحی جذاب آن در نمای ظاهری و امکانات رفاهی منحصر به فردش می تواند دلایل خوبی برای انتخاب آن باشد.

ونوسیا V-Online تلفیق هنر و‌ تکنولوژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت مکث موتور چند ماه پیش خبر واردات سه محصول از برند ونوسیا را اعلام کرد که V-Online نخستین آن است.

    برند ونوسیا حاصل همکاری نیسان و دانگ فنگ است. موتور نصب شده بر روی این خودرو یک نسخه. 1.5 لیتری توربو GDi ساخت میتسوبیشی است که توان تولید 188 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را دارد و این بازده خروجی را از طریق یک گیریکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند.

    این کراس اوور 4.56 متری از طراحی منحصر به فرد و امکانات رفاهی قابل قبولی بهره می برد. سقف فتوکرومیک این خودرو که به صورت تمام شیشه ای ساخته شده به صورت خودکار میزان تیرگی و روشنی خود را با میزان نور محیط تنظیم می‌کند که این آپشن را می توان یکی از خاص ترین موراد این خودرو نسبت به رقبا هم کلاسش نامید.

    فراوانی سیستم‌های تکنولوژیکی نخستین المانی‌ است که با ورود به کابین V-Online مشاهده خواهید کرد و سبک طراحی و خصوصا نمایشگر مجهز یکپارچه 24 اینچی نیز بر این موضعوه صحه می‌گذارد.

    از جمله تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با گرمکن، شارژر وایرلس، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف در جلو، سنسور پارک و همچنین نورپردازی کابین (Ambientlight) اشاره کرد. طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری طولی V-Online به ترتیب برابر 4562، 1917، 1625 و 2700 میلیمتر است.

    آن دسته از متقاضیانی که برای دریافت خودرو وارداتی، سال گذشته با بلوکه کردن 500 میلیون تومان اولویت خرید خودرو دریافت کرده اند از امروز می توانند در پنل شخصی خود در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی به آدرس saleauto.ir برای انتخاب ونوسیا V-Online مکث موتور اقدام کنند.
    لازم به ذکر است که در حال حاضر محصولات وارداتی هایبریدی و برقی شرکت مکث موتور، از جمله ونوسیا V-Online پلاگین هایبرید در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط