فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی فرصتی استثنایی برای معرفی دستاوردهای صنعتی است

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور ایران در نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو را فرصتی استثنایی دانست و گفت: حضور در این نمایشگاه موجب شد که ایران بتواند دستاوردها و موفقیت های خود را به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای دوست و کشورهای صاحب نام نشان دهد.

حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی فرصتی استثنایی برای معرفی دستاوردهای صنعتی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در تشریح سفر خود به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به مسکو، به حضور در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو اشاره کرد و گفت:  این سفر با توجه به شرایط کنونی کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار بود که باید به چند نکته اشاره کرد؛ نخست آنکه در این سفر فرصتی ایجاد شد که ایران بتواند دستاوردها و موفقیت های خود را به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای دوست و کشورهای صاحب نام نشان دهد.

    نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوعات دیگری مانند کشتی سازی و... در این سفر، افزود: از حدود 550 غرفه موجود در این نمایشگاه، 50 غرفه متعلق به جمهوری اسلامی ایران بود؛ قطعه سازان مختلف از ایران با برندهای مختلف در نمایشگاه مذکور حضور داشتند و با عرضه محصولات مناسب موفقیت و پیشرفت ایران در شرایط تحریمی را به نمایش گذاشتند.

    وی با بیان اینکه  در حوزه هواپیماسازی، هلیکوپترسازی و کشتی سازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است که به موقع به سمع و نظر مردم میرسد، اضافه کرد: همه قطعه سازان از حضور در این نمایشگاه ابراز خرسندی کردند و قراردادهای مناسبی نیز منعقد شد که این موضوع نوید اشتغال در داخل کشور و ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور به همراه دارد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به جلسه با وزاری مختلف روسیه و... یادآور شد: آنها نیز از حضور ایران ابراز خرسندی کردند و بر ارتباطات بیشتر در حوزه های مربوط تاکید کردند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت اعتماد به بخش خصوصی، تصریح کرد: مجلس و دولت باید به این بخش توجه کنند زیرا تمام جهان به این بخش تکیه کرده است.

    وی فرصت به دست آمده برای معرفی ایران به دنیا را استثنایی دانست و ادامه داد: ما این موفقیت را در وهله نخست مدیون راهبردها و هوشمندی مقام معظم رهبری هستیم، زمانیکه از نزدیک با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کنیم، به راحتی شان و جایگاه کشور را در سایه پیشرفت و موفقیت می بینیم و به خود به دلیل داشتن رهبری حکیم و فرزانه می بالیم زیرا سال های پیش این روزها را می دیدند و تاکید بر عدم وابستگی به دیگران  و توجه به دانش بنیان و جوانان داشتند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه یک دیپلمات خوب می تواند نگاه دیگران در خارج از مرزها را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد، ادامه داد: ما این موضوع را با حضور دکتر جلالی به خوبی حس کردیم سفیر ایران در روسیه توانسته اعتماد بخش های خصوصی و... را به خوبی جلب کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو