فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌ شورای اسلامی:

خودرو‌سازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌ شورای اسلامی در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد سایپایدک و اعضای انجمن قطعه سازان همگن که در محل بازارچه قطعات یدکی سایپا برگزار شد، گفت: خودرو‌سازان و قطعه سازان و همچنین شرکت های خدمات پس از فروش، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند ضمن اینکه هم‌زمان باید اعتمادسازی نسبت به برند و مردم پیگیری شود.

خودرو‌سازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا، با ابراز خرسندی از اقدام سایپایدک در راه اندازی بازارچه قطعات یدکی گفت: تولید ارزان قیمت، رقابت پذیر و صادراتی باید مورد توجه تولیدکنندگان ما قرار گیرد تا بتوانیم به اقتصاد داخلی و تولید رونق بخشیم. در این راستا کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از پیشنهادهای سازنده قطعه سازان حمایت کند.

    او با تاکید بر ضرورت تبلیغات و بازاریابی برای خدمات با کیفیت و فرهنگ سازی استفاده از قطعات اصلی، ادامه داد: باید در زمینه ارائه خدمات، در بازارهای صادراتی نیز حضور داشته باشیم، به همین منظور باید کار مشارکتی انجام داد تا سهم بازار گسترش یاید.

    سیدمحمدرضا موسوی مدیرعامل سایپا یدک نیز در این نشست گفت: طبق توافق با انجمن قطعه‌سازان، امکان استفاده از این مجموعه برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتریان خواهد شد.

    او ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت های موجود در بازار، بازارچه قطعات یدکی سایپا راه اندازی شد که در ادامه، با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی ها، بازارچه‌های منطقه ای در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

    گفتنی است در این جلسه در توافق سایپایدک با انجمن قطعه‌سازان، امکان استفاده از بازارچه قطعات یدکی سایپا برای اعضای انجمن فراهم شده که موجب هم افزایی بیشتر در راستای عرضه مستقیم قطعات اصلی و با کیفیت به مشتریان خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو