فونیکسریمکسبهتام

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران (۲۲)

در نشست خبری ویرا دیزل مطرح شد: سهم ۱۰ درصدی شاکمن در نوستزی ناوگان حمل و نقل

عصر خودرو- دکتر بهنام افخم مدیرعامل شرکت ویرا دیزل در نشت خبری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران به خبرنگاران اعلام کرد: ویرا دیزل با شعار ساخت خودروهایی شایسته اعتماد برای کسب کار شما آماده خدمت‌رسانی است. وی افزود ما معتقدیم با نسل جدید خودروهای تجاری شاکمان که بر محور اصلی کیفیت و ایمنی ساخته می‌شود در بخش سودآوری مشتریان کمک شایانی کنیم.

در نشست خبری ویرا دیزل مطرح شد: سهم ۱۰ درصدی شاکمن در نوستزی ناوگان حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، افخم اضافه کرد طراحی داخلی این کشنده با استفاده از تکنولوژی روز فضای مناسبی در اختیار خریدار قرار می‌دهد به گونه‌ای که می‌توان از آن به‌عنوان یک دفتر کار متحرک نیز استفاده کرد و طراحی تمام المان ها در داخل کابین خودرو به گونه‌ای است کنترل کامل خودرو همیشه در دست راننده است.

    در بخش فنی، کشنده شاکمان این ارابه‌ی بزرگ با استفاده از موتور 12 لیتری 6 سیلندر کامینز از 490 اسب بخار و 2300 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. در این خودرو از ترمزهایی با برند ژاکوبز استفاده شده است. محورهای قدرتمند مورد استفاده در ساخت این خودرو از تکنولوژی MAN بهره گرفته است. جعبه فرمان این خودرو با تکنولوژی ZF تکمیل‌کننده هندلینگ این ارابه‌ی بزرگ است.با استفاده از سیستم تعلیق بادی در این کشنده علاوه راحتی سرنشینان قدرت حمل بار بیشتری  از رقیبان خود دارد. این کشنده با استفاده از ریتاردر voith آلمان و گیربکس‌های اتوماتیک Eaton تمام خاطرات خوش نسل‌های قبلی در کشنده‌های اینترناش و ماک برای مصرف‌کنندگان ایرانی باشد.

    مدیرعامل ویرا دیزل افزود: در بحث گارانتی، چه صاحب یک دستگاه یا 50 دستگاه به عنوان راننده یا صاحب ناوگان حمل و نقل هستید با پکیج طلایی خدمات پس از فروش ویرا دیزل خیالتان را از هر نظر آسوده می کنیم.

    از تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به کروز کنترل ،AEB,LDWS,  کولر و بخاری درجا، گرمکن سوخت و مانیتور چندرسانه‌ای و دوربین دید عقب اشاره کرد.

    ویرا دیزل که از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ماموت است، تولیدات خود را در کارخانه ماموت انجام می‌دهد. ویرا دیزل امسال برنامه تولید 2000 دستگاه را دارد و قصد دارد با استفاده از بازارهای B2B و استفاده از بستر نوسازی جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

    نظر به این که سن فرسودگی در بازار بالاست و با احتساب براورد مجلس 30 هزار دستگاه نیاز به نوسازی دارد که شرکت ویرا دیزل با برنامه های پیش رو قطعا سهم بالایی در این بخش خواهد داشت. در حوزه هودروهای سنگین با استفاده از قیمت رقابتی و اقتصادی سهم خوبی از بازار تجاری خواهیم داشت.


    ویرادیزل در فضایی با مساحت بالغ بر 10 هزار متر مربع، آماده خدمت‌رسانی در بخش خدمات پس از فروش خواهد بود و برنامه‌های مناسبی برای پوشش خدمات پس از فروش دارد.

    در بخش نمایندگی‌ها با تقسیم ایران به 5 منطقه که شامل تهران ، مشهد، کرمان و تبریز را در نظر داریم و برای نیسمال اول 5 نمایندگی و 12 نمایندگی در نیمسال دوم  در نظر داریم. در اخر امداد جاده‌ای نیز برای محصولات را در برنامه داریم که  رانندگان را اسوده خاطر کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط