فونیکسریمکسبهتام

شمارش معکوس تا شروع اولین نمایشگاه خودرویی قرن جدید (۱۰)

نایب رییس هیات مدیره آتین خودرو دیزل خبر داد: رونمایی از دو محصول جدید «آتین‌خودرو‌دیزل» در نمایشگاه خودرو تهران

عصر خودرو- یکی از شرکت هایی که برای نخستین بار نام و محصولاتش در نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت "آتین خودرو دیزل" است که به گفته امیرحسین وزیری؛ نایب رییس هیات مدیره این شرکت قصد رونمایی از دو محصول را در بزرگترین رویداد خودرویی کشور دارد.

نایب رییس هیات مدیره آتین خودرو دیزل خبر داد: رونمایی از دو محصول جدید «آتین‌خودرو‌دیزل» در نمایشگاه خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ وزیری در تشریح هویت آتین خودرو دیزل گفت: این شرکت با هدف ایجاد فضای جدید در حوزه خودروهای تجاری سبک تاسیس شده است. وی افزود: برای توسعه محصولات جدید، در سال گذشته قرارداد انحصاری انتقال تکنولوژی و دانش فنی جهت تولید خودرو های ون با شرکت دانگ فنگ منقعد شد.

    نایب رییس هیات مدیره آتین خودرو دیزل در زمینه اهمیت معرفی ون های جدید به بازار کشور گفت : در حال حاضر و در شرایط کنونی کشور موضوع نوسازی ناوگان فرسوده خودرو های حمل و نقل درون شهری و برون شهری (در هر دو بخش مسافری و کالا ) از مباحث جدی و حائز اهمیت محسوب می‌شود که بطور خاص از سوی دولت محترم سیزدهم با دستور تشکیل قرارگاه نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل در حال پیگیری است. وی اضافه کرد:
    این شرکت در تلاش است با شعار حرکت بدون مرز، راهکارهایی را برای حمل و نقل شهری و بین شهری از جمله جابجایی کالا و مسافر با عرضه محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی  ارائه کند تا ضمن کاهش آلاینده های زیست محیطی ،ایمنی، امنیت و آرامش را به ارمغان آورد.
    وزیری در پایان گفت : به همین منظور بر آنیم که در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران و در بزرگترین رویداد خودرویی کشور از دو محصول جدید رونمایی کنیم.این محصولات مطابق با آخرین الزامات و استانداردهای روز کشور تولید شده  و در نیمه دوم سال جاری به بازار مصرف عرضه خواهد شد.
    چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 27 الی 30 اردبهشت 1401 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و برای آشنایی با شرکت آتین خودرو دیزل و دو محصول جدید این خودروساز می توانید به سالن A4 مراجعه کنید. ساعات بازدید این نمایشگاه از 11 الی 18 اعلام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط