فونیکسریمکسبهتام

در تعطیلات نوروز خودروهای فردا موتورز را تست کنید!

عصر خودرو- مدیر بازاریابی فردا موتورز از آغاز کارشوهای این گروه خودروسازی در هفت نقطه توریستی و شرایط فروش ویژه تعطیلات عید خودرو FMC SX۵ خبر داد.

در تعطیلات نوروز خودروهای فردا موتورز را تست کنید!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ؛ محمدرضا آریان نژاد با تبریک فرارسیدن سال 1401 شمسی، گفت:‌ در ابتدا فرا رسیدن سال نو را به همه دوستان و همراهان تبریک می‌گویم. همزمان با فرا رسیدن سال جدید، برنامه کارشوهای فرداموتورز برای سال 1401 در دو استان مازندران و گیلان در هفت نقطه توریستی و گردشگری شروع شد. این کارشوها که پیش از آغاز سال نو راه اندازی شده‌اند، تا پایان تعطیلات عید میزبان مخاطبان فردا موتورز خواهند بود.

     

    او افزود:‌ علاوه بر این 7 نقطه، یک استان هم در شمال غرب کشور به عنوان محل برگزاری کارشو انتخاب خواهد شد. در شهر تهران هم یک مرکز خرید برای برپایی کارشو در نظر گرفته شده است. در کنار برگزاری این کارشوها، چند برنامه فرهنگی ورزشی با حمایت برند فردا موتورز برگزار می شود.

     

    مدیر بازاریابی فردا موتورز درخصوص شرایط فروش محصولات این گروه خودرویی در کارشوهای عیدانه گفت:‌ در برنامه هایی که جهت تعطیلات عید در نظر گرفته شده، شرایط فروش اقساطی خودرو FMC SX5 با قیمت سال 1400 برقرار خواهد بود. این طرح جهت ایجاد شرایط مساعد برای علاقمندان به خرید پیش از افزایش قیمت های احتمالی سال جدید در نظر گرفته شده است.
    آریان نژاد با بیان اینکه سالی که گذشت برای گروه صنعتی فردا سالی مملو از تلاش و پیشرفت بوده است، افزود:‌ سال 1401 برای فردا موتورز سالی به مراتب پربارتر خواهد بود و همانطور که گفته شد از ابتدای سال با کارشوها و برنامه های فرهنگی آغاز خواهد شد و نکته حائز اهیمت این کارشوها ایجاد فضا برای مخاطبان فرداموتورز برای تست خودروها و تجربه رانندگی با این محصولات جهت خرید مطمئن تر است. در کنار این موارد و علاوه بر اعلام شرایط فروش خودرو FMC T5 در ابتدای سال آتی، در 3 ماهه نخست سال 1401 به احتمال زیاد شاهد معرفی یک خودروی جدید از سوی شرکت خواهیم بود. همچنین، در سال 1401 تمرکز ویژه خودروسازی فردا بر روی خدمات پس از فروش و ارائه خدمات متمایز با توجه به مدت زمان گارانتی و سرویس های اولیه رایگان و توسعه بیشتر عاملیت ها خواهد بود.

    آریان نژاد در انتها با تشکر از همراهی مخاطبان و مشتریان فردا موتورز در سال 1400 و قدردانی از  اعتمادی که در مدت  فعالیت خودروسازی فردا به این برند شد، گفت: فردا موتورز قطعاً قدر اعتماد مشتریان خود را می داند و به پاس این همراهی و اعتماد علاوه بر معرفی محصولات جدید، در سال نو شرایط متنوعی برای فروش محصولات کنونی اعلام خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو