فونیکسریمکسبهتام

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران (۳۴)

مدیر بازاریابی فرداموتورز خبر داد: سدان جدید فرداموتورز تا شش ماه آینده معرفی خواهد شد

عصر خودرو- محمدرضا آریان‌نژاد؛ مدیر بازاریابی فرداموتورز در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از برنامه این شرکت برای معرفی سدانی جدید با برند FMC تا شش ماه آینده خبر داد.

مدیر بازاریابی فرداموتورز خبر داد: سدان جدید فرداموتورز تا شش ماه آینده معرفی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مدیر بازاریابی فرداموتور در کنفرانس خبری روز پایانی نمایشگاه خودرو تهران از تخصیص نمایندگان درجه یک به محصولات فرداموتورز خبر داد و افزود : هم اکنون 36 عاملیت فروش و خدمات پس از فروش داریم و به دنبال افزایش این تعداد به 110 عاملیت هستیم.

    آریا ننژاد همچنین نخسین اولویت فرداموتورز را حتی در صورت آزادسازی واردات؛ تمرکز روی تولید عنوان کرد و گفت: ما موافق سامانه فروش یکپارچه وزارت صمت نیستیم و تا کنون علی رغم افزایش هزینه ها و تغییرات ارز محاسبه تعرفه ورودی؛ افزایشی روی قیمت ها نداشته ایم اما احتمالا قیمت محصولاتمان 10 تا 15 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
    آریان نژاد همچنین با اشاره به سابقه گروه مادر شرکت فرداموتورز در زمینه عرضه ماشین الات سنگین گفت : در حال حاضر با برند فردادیزل کامیونت 11 تن را امده عرضه داریم و این برند یک سال است که فعالیتش را آغاز کرده و در ادامه برنامه هایی برای عرضه ماشین آلات ساختمانی و راهسازی را نیز داریم. مدیر بازاریابی فرداموتورز همچنین عرضه خودروهای برقی در صورت محیا بودن زیرساخت ها را نیز از دیگر برنامه های این خودروساز عنوان کرد.
    فرداموتورز در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ضمن نمایش سه محصول SX5، 511 و کراس اوور جدید T5 از خودرو خانوادگی MPV با نام FMC M4 رونمایی کرد که خودروی یتازه حتی در بازار چین به حساب می آید که حدود یک ماه از معرفی رسمی آن در بازارهای جهانی گذشته و هنوز عرضه اش آغاز نشده و احتمالا طی 6 ماه آینده شاهد عرضه آن به بازار نیز خواهیم بود. این MPV جدید از رده خودروهای با تکنولوژی بالا قرار می گیرد که از پیشرانه ای 198 اسب بخار با سیستم توربوشارژر و تزریق سوخت مستقیم بهره می برد و به امکانات قابل توجهی نظیر 4 گرم کن صندلی در جلو و عقب، ماساژور صندلی، دوربین 30 درجه، هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و کنترل کشش و ... نیز مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط