فونیکسریمکسبهتام

پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی»

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و ارتباطات سازمان مدیریت بحران کشور پیشنهاد کرد که با توجه به ممنوعیت سفر برای خودروهایی که مالکان‌شان واکسن نزده‌اند، پیامک «اطلاع رسانی برای رانندگان ممنوع السفر» ارسال شود.

پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، ترکیان در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی نوروز 1401 که پیش از ظهر امروز در محل شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: سازمان مدیریت بحران کشور برای حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در ایام نوروز در آماده باش است و به زودی نامه آماده باش با امضای رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مدیران کل بحران استان‌ها در سراسر کشور و همچنین استانداران ابلاغ خواهد شد تا تمهیدات لازم در خصوص حوادث پیش‌بینی نشده در ایام نوروز متناسب با نوع مخاطرات هر استان و پیش بینی‌های انجام شده از سوی هواشناسی اتخاذ شود.

    تمامی مکان‌های اسکان اضطراری در سفرهای نوروز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد
    وی با بیان اینکه همچنین برابر مصوبات موجود بنا شد تا تمامی مکان‌های اسکان اضطراری در ایام سفرهای نوروز در اختیار مسافران قرار بگیرد، گفت: این مکان‌ها در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده نیز می تواند به محلی برای اسکان اضطراری از سوی دستگاه‌های مربوطه بدل شود.

    پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی»
    ترکیان با اشاره به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهایی که مالکان شان سه دز واکسن را تزریق نکرده‌اند، گفت: پیشنهاد ما این است که با استفاده از بانک اطلاعاتی پلیس و ستاد کرونا به رانندگان ممنوع السفر کرونایی پیامک ارسال شده و آنان در جریان اینکه از ترددشان جلوگیری خواهد شد قرار بگیرند. همچنین این موضوع می‌تواند منجر به اقدام این افراد برای تزریق دز سوم واکسن نیز بشود.

    براساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده تا خودروهای شخصی که مالکان آن‌ها یعنی کسانی که پلاک خودرو به نامشان است در صورتی که سه دز از واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند به ازای هر 24 ساعت تردد در شهرهای دیگر یک میلیون تومان جریمه شوند که به این افراد رانندگان یا به عبارت دیگر مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی گفته می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو