فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

معرفی و بررسی آئودی ۶۳۷ اسب بخاری + تصاویر

عصر خودرو- موتور الکتریکی e-tron GT بسته به مدل بین ۵۲۲ تا ۶۳۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

معرفی و بررسی آئودی ۶۳۷ اسب بخاری + تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷:۰۰
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی 637 اسب بخاری + تصاویر
  • معرفی و بررسی آئودی 637 اسب بخاری + تصاویر
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی 637 اسب بخاری + تصاویر
  • معرفی خودرو؛ معرفی و بررسی آئودی 637 اسب بخاری + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آئودی e-tron GT 2022 یک خودروی برقی است که شباهت های زیادی به پورشه تایکان دارد؛ در واقع، این دو خودرو، دو گرن توریسمو چهار در باریک هستند که در کنار یکدیگر توسعه یافته‌اند و از معماری پیشرانه 800 ولتی بهره می‌برند که امکان شارژ سریع‌ را فراهم می‌کند.

موتور‌ الکتریکی e-tron GT بسته به مدل بین 522 تا 637 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و دارای یک گیربکس دو سرعته است. آئودی به دلیل طراحی بدنه متفاوت و قسمت جلویی شلوغ‌تر، از پورشه متمایز شده است.

در داخل، e-tron به اندازه پورشه زیبا و از نظر فناوری پیشرفته است، با مجموعه‌ای از مواد با کیفیت و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا ارائه می شود. اگرچه آئودی e-tron GT را طوری طراحی کرده که گویا یک تایکان بازسازی شده است، اما جایگزین مطلوب دیگری برای مدل محبوب تسلا مدل S به شمار می آید.

e-tron GT برای سال 2022 کاملاً جدید بوده و آخرین مدل تمام الکتریکی در خط تولید خودرو‌های الکتریکی آئودی به شمار می آید. این خودرو به مدل‌های SUV و Sportback e-tron می‌پیوندد. مدل بعدی آئودی، Q4 e-tron SUV خواهد بود، e-tron GT تابستان امسال به فروش می‌رسد.

با 637 اسب بخار قدرت و امکانات اسپرت‌تر از مدل‌های معمولی e-tron GT، سخت است که نتوان نوع RS را مطلوب‌ترین نسخه دانست؛ قیمت آن 40 هزار  دلار بیشتر از مدل پایه Premium Plus است بنابراین، e-tron GT Prestige بهترین ترکیب از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد.

e-tron GT معمولی با بسته بندی یک جفت موتور الکتریکی که یک نسخه الکتریکی از سیستم چهار چرخ محرک کواترو آئودی را ایجاد می‌کند تا 522 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که نسخه RS به 637 اسب بخار می‌رسد. این قدرت با کمک گیربکس دو سرعته شتاب خوبی را فراهم می کند.

آئودی از رانندگی با یک پدال سنتی در خودروی برقی اسپرت دوری می‌کند و در عوض حس طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد. e-tron GT با فرمان تمام چرخ، سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم و اندازه چرخ‌ها از 19 تا 21 اینچ در دسترس است.

در داخل، e-tron GT ترکیبی از عناصر کاربردی را ارائه می دهد. کابین دارای نمایشگر‌های دیجیتالی متعدد بر روی داشبورد زاویه دار خود به همراه تزئینات مجلل است. آئودی یک فضای داخلی چرمی با گزینه‌های رنگی مختلف و همچنین بسته‌ای بدون چرم ارائه می‌کند که از مواد بازیافتی استفاده می‌کند.

گزینه‌های برتر شامل نورپردازی داخلی محیطی، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و خنک‌شونده با عملکرد‌های ماساژ و ... است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط