فونیکسریمکسبهتام

بهترین دزدگیر اینترنتی خودرو کدام است؟

عصر خودرو- نسل قدیمی دزدگیرها مشکلات بسیار زیادی داشت. به دلیل همین مشکلات هم اغلب افراد از نصب دزدگیرهای ساده ماشین سر باز می‌زنند.

بهترین دزدگیر اینترنتی خودرو کدام است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، زیرا این دزدگیرها دیگر مانند گذشته مانعی برای سارقان محسوب نمی‌شود و از سوی دیگر وسیله‌ای برای سلب آسایش دیگران است تا وسیله‌ای که بتواند امنیت و آسایش را فراهم کند.
    اما امروز نسل جدیدی از دزدگیرها وارد بازار شده‌اند که به آنها دزدگیرهای اینترنتی یا سیم کارت خور می‌گویند. GPS ماشین خودرو وظیفه ردیاب را برای ماشین شما انجام می‌دهند.
    اما یک دزدگیر اینترنتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که در لیست بهترین دزدگیرها قرار بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال لازم است سری به فروشگاه سایت آرشین بزنید و از دزدگیرهای اینترنتی‌ای که در این سایت موجود است بازدید و آنها را با هم مقایسه کنید.
    در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که یک دزدگیر اینترنتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

    سایز و قابلیت نصب در هر جای ماشین
    یک دزدگیر اینترنتی خوب باید اندازه بسیار کوچکی داشته باشد. اندازه دزدگیر اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که بتوان آن را در همه جای ماشین نصب کرد.
    مکان جا گذاری دزدگیرهای نسل قدیم عموما مشخص بود و سارقان هم می‌دانستند که برای از کار انداختن دزدگیرها باید به سراغ کدام قسمت از ماشین بروند. اما در نسل‌های بعدی و حالا هم دزدگیرهای اینترنتی اندازه و محل جا گذاری دزدگیر تغییر کرده است.
    معمولا یک دزدگیر خوب اندازه بسیار کوچکی دارند و نصب آن در داخل خودرو امکان‌پذیر است. بنابراین در زمان خرید دزدگیر اینترنتی به سراغ دزدگیرهایی بروید که اندازه کوچکی دارند.

    باتری جداگانه داشته باشد
    بسیاری از دزدگیرها، حتی دزدگیرهای اینترنتی به سیستم برق خودرو متصل هستند. بنابراین زمانیکه خودرو به سرقت می‌رود، سارق با قطع کردن برق خودرو، دزدگیر را به راحتی از کار می‌اندازد. در این صورت دست شما به هیچ جایی بند نخواهد بود زیرا ارتباط دزدگیر با اپلیکیشن قطع شده و دیگر نمی‌توانید خودروی خود را رصد کنید.

    پس در زمان دزدگیر اینترنتی خودرو باید به سراغ دزدگیرهایی بروید که باتری جداگانه داشته باشند. این دزدگیرها در صورت قطع شدن برق به وسیله باتری‌ای که در خود دارند کار می‌کنند و می‌توانند شما را به راحتی به خودرویتان برسانند.

    قابلیت تنظیم حساسیت داشته باشد
    مهم‌ترین مشکلی که دزدگیرهای نسل قدیمی داشتند این بود که اکثرا قابلیت تنظیم حساسیت نداشتند. به همین دلیل هم با هر لرزش و صدایی به زنگ هشدارشان به صدا درمی‎‌آمد و آسایش را از همسایگان و صاحب خودرو می‌گرفت.
    اما دزدگیرهای اینترنتی قابلیت تنظیم حساسیت دارند و شما با توجه به مکانی که خودرویتان را در آن پارک می‌کنید، می‌توانید حساسیت آن را به صدا و لرزش تنظیم کنید.

    موقعیت مکانی را به شما نشان دهد
    مهم‌ترین کاری که دزدگیرهای اینترنتی انجام می‌دهند، نشان دادن موقعیت مکانی دقیق خودرو روی نقشه اپلیکیشن است. دزدگیرهای اینترنتی به وسیله GPS می‌توانند لوکیشن خودرو را بازیابی کنند. در این صورت اگر خودروی شما به سرقت رفت، به راحتی روی نقشه می‌توانید آن را رصد کنید.
    علاوه بر این اگر خودروی خود را در مکانی پارک کرده باشید و جای پارک را فراموش کرده باشید به راحتی با مراجعه به نقشه می‌توانید آن را پیدا کنید.

    قابلیت خاموش کردن از راه دور داشته باشد
    یک دزدگیر اینترنتی خوب باید امکان خاموش یا قفل کردن خودرو از راه دور را به صاحب خودرو بدهد. اگر خودروی شما دزدیده شود و شما بخواهید خودرو را متوقف کنید باید بتوانید آن را از راه دور خاموش یا قفل کنید.

    دزدگیرهای اینترنتی مجهز به رله قطع کن‌بنزین یا برق هستند که با استفاده از آن می‌توانید خودرویتان در هر مکانی خاموش و یا قفل کنید. به این صورت می‌توانید هم مانع دزدیده شدن خودرویتان شوید و هم سارق را دستگیر کنید.

    کار کردن با اپلیکیشن آن راحت باشد
    همه دزدگیرهای اینترنتی یک اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند. این اپلیکیشن، خودروی شما را مدیریت می‌کند. بنابراین کار اصلی را اپلیکیشن برای صاحب خودرو انجام می‌دهد و واسطه اصلی میان دزدگیر و صاحب خودرو است.
    اپلیکیشن‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که کار کردن با آنها راحت باشد و در کنار این راحتی از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار باشند. پس در هنگام خرید دزدگیر اینترنتی حتما موردی را انتخاب کنید که طراحی خوبی داشته باشد، کار کردن با آن راحت باشد و از امنیت بالایی برخوردار باشد.

    ریموت یدک داشته باشد
    برخی از دزدگیرهای خودرو تنها یک ریموت دارند و اگر ریموت گم شد و یا جایی آن را جا گذاشتید مجبورید که یک ریموت جدید برای خودروی خود بخرید.
    این یک هزینه اضافی است. همیشه در هنگام خرید دزدگیرهای اینترنتی به سراغ دزدگیری بروید که یک ریموت یدک داشته باشد. علاوه بر این ریموت‌هایی که قابلیت رمز گذاری دارند نسبت به ریموت‌های معمولی از امنیت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین ریموت‌ها را فراموش نکنید.

    هشدار حمل با جرثقیل داشته باشد
    سارقان شیوه‌های خود را همگام با تکنولوژی به روز می‌کنند. آنها امروزه دیگر با شکستن شیشه خودرو به خودروی شما وارد نمی‌شوند، گاهی با استفاده از یک یدک کش به سراغ خودرویتان خواهند آمد. در این زمان دزدگیرهایی برد کرده‌اند که مجهز به سیستم هشدار حمل با جرثقیل باشند.
    در این سیستم زمانیکه موقعیت خودرو از حالت افقی به مایل تغییر پیدا کند، زنگ هشدار حمل با جرثقیل به صدا در می‌آید و صاحب خودرو می‌تواند از به سرقت رفتن خودرویش جلوگیری کند.

    می‎‌بینید؟ یک دزدگیر اینترنتی خوب علاوه بر اینکه سارقان را از خودروی شما دور می‌کند، مانند یک مدیر بسیار دقیق بر همه احوالات خودروی شما آگاه است و خودرویتان را در برابر حوادث و خرابی‌ها بیمه می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو