فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی «عصرخودرو»

بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو + جدیدترین فهرست قیمت

عصر خودرو- برای نیم‌صفحه بازار این شماره هفته‌نامه خودروامروز بررسی تخصصی بازار دزدگیر انواع خودروهای داخلی را هدف گرفته‌ایم؛ بازاری که تنوع و قیمت‌های مختلفی در آن دیده می‌شود و در نگاه اول انتخاب راحت و البته مقرون‌به‌صرفه سخت به نظر می‌رسد.

بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو + جدیدترین فهرست قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، به همین علت به راسته لوکس‌فروشان خودرو و مشتری‌های انواع دزدگیر سر زده‌ایم تا با کم و کیف این بازار بیشتر آشنا شویم. همچنین در انتهای مطلب، فهرستی از آخرین قیمت دزدگیرهای محبوب بازار به همراه امکانات آنها برای شما تهیه کرده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم، همراه ما باشید. 
    در این بازار چه می‌گذرد؟
    همانطور که از تیتر مطلب برمی‌آید، دزدگیرهای موجود در بازار در حال حاضر با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده‌اند و اصلی‌ترین دلیل آن نیز افزایش قیمت ارز و نیاز بازار تلقی می‌شود که به گفته بازاری‌های این راسته، بعید به نظر می‌رسد این رشد قیمت‌ها به زودی فروکش کند. قیمت‌ها نسبت به تابستان بین 5 تا 10 درصد گران‌تر شده‌اند و با توجه به نیاز بازار دزدگیرهای جدید و با‌ کیفیت پایین‌تر به بازار وارد شده‌اند تا همچنان مشتریان کف بازار دست خالی از آن خارج نشوند. همچنان هم می‌توان با بودجه‌ای بالغ بر 100هزار تومان دزدگیر مناسبی خریداری کرد اما باید توجه داشته باشید که ریموت آن هیچ آپشنی ندارد و برد آن نیز بسیار کوتاه است. اما از طرفی گرچه دزدگیرهای کره‌ای امروزه فروشی مانند سال‌های پیش ندارند اما در قسمت با‌کیفیت‌های بازار همچنان حرف اول را می‌زنند و می‌توان گفت برندهایی مانند ماجیکار و ایزی‌کار رقیب بزرگی را برای خود در بازار نمی‌بینند. کیفیت و کارایی در این نوع دزدگیرها موج می‌زند و باید گفت همگی دارای یک سال گارانتی بی‌قید‌و‌شرط نیز هستند.
    نکته آخر اینکه ‌هنگام خرید دزدگیر باید توجه داشته باشید که نصاب آن حرفه‌ای و کار‌بلد باشد چرا‌که اگر دزدگیر شما دچار مشکل اساسی شود، می‌تواند علاوه بر خسارت سنگین به سیم‌کشی خودرو در باز‌و‌بسته‌کردن در‌‌ها نیز دچار مشکل شود و حسابی شما را سردرگم کند.

     

    نویسنده: محمد ملکی زاده

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو