فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول ۲۰۲۱ (۳)

تنها نماینده ایرانی در کارزار بزرگ صنایع جانبی خودرو؛ حضور پررنگ "کولیس" در اتومکانیکای استانبول ۲۰۲۱

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکای استانبول ۲۰۲۱ از ۲۷ آبان ماه به مدت ۴ روز در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار شد. شرکت کولیس؛ تولید کننده ملزومات گیربکس، چرخ دنده و چرخ زنجیرسازی تنها نماینده ایران در این رویداد مهم اورآسیایی بود و محصولات متنوع رقابتی را در این نمایشگاه برای حضور پررنگ در بازارهای بین المللی به نمایش گذاشت.

تنها نماینده ایرانی در کارزار بزرگ صنایع جانبی خودرو؛ حضور پررنگ "کولیس" در اتومکانیکای استانبول ۲۰۲۱
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • تنها نماینده ایرانی در کارزار بزرگ صنایع جانبی خودرو؛ حضور پررنگ "کولیس" در اتومکانیکای استانبول 2021

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، قدمت فعالیت شرکت کولیس به حدود 40 سال می رسد و این گروه قطعه ساز تا کنون موفق به تولید محصولات متنوع در حوزه خودرو، تراکتور، موتورسیکلت و قطعات سفارشی ماشین آلات صنعتی شده است.

بیگلری؛ سرپرست بازرگانی کولیس در حاشیه این نمایشگاه و در گفت و گو با پایگاه خبری «عصرخودرو» در تشریح فعالیت های کولیس گفت: ما هم اکنون به صورت انحصاری و در تیراژ گسترده بسیاری از قطعات مرتبط با گیربکس انواع محصولات تراکتورسازی برای هر 6 محصول این مجموعه را به تولید می رسانیم و بومی سازی و توان تولید ما در این زمینه تا حدی است که واردات این قطعات به طور کامل به کشور قطع شده است. وی همچنین افزود: از دیگر تولیدات ما انواع شفت گیربکس تراکتور و گیربکس میانی و چرخ زنجیر موتورسیکلت است که در خطوط تولید این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. بیگلری ضمن اشاره به حضور دو رقیب مطرح از کشور ترکیه به صورت همزمان در این نمایشگاه گفت: هم اکنون رقبای مشابه ما در حوزه قطعات گیربکس و شفت تراکتور نظیر شرکت آکسان گاردن نیز در این نمایشگاه حضور دارند که ما به واسطه هزینه پایینتر تولید، توان رقابت بالایی با آن ها را داریم و امیدواریم در این نمایشگاه بتوانیم سهم کولیس از بازارهای بین المللی را افزایش دهیم.
بیگلری همچنین از توانمندی بالای کولیس در زمینه تولید چرخ دنده ها و قطعات انتقال قدرت سفارشی برای ماشین آلات صنعتی در مجموعه کولیس خبر داد و افزود: کولیس تا کنون قطعات ماشین آلات مجموعه های بزرگ تولیدی در کشور را تامین کرده و در صورت نیاز به هر قطعه‌ای با این ماهیت آماده تولید سفارشی چنین قطعاتی هستیم.
حمیدرضا ابراهیم زاده؛ مدیر تحقیق و توسعه کولیس نیز روند مذاکرات در اتومکانیکای ترکیه 2021 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تا کنون مذاکرات متعددی با شرکای خارجی داشته ایم و مطمئنا پس از این نمایشگاه خبر های خوبی در زمینه همکاری های بین المللی خواهیم داشت.
نمایشگاه اتومکانیکای استانبول یکی از نمایشگاه های بین المللی اتومکانیکا است که توسط مسه فرانکفورت مدیریت و برگزار می شود. این نمایشگاه در سال 2021 پس از وقفه به دلیل پاندمی کرونا با حضور گسترده فعالان صنایع جانبی صنعت خودرو از کشور ترکیه و سراسر جهان طی 4 روز برگزار شد. اتومکانیکای استانبول یکی از مهمترین و موثرترین رویداد های صنایع جانبی صنعت خودرو در دروازه اروپا است که می تواند سکوی پرتابی برای شرکت های ایرانی پس از دوران سخت اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا باشد اما متاسفانه در این دوره شاهد حضور کمرنگ شرکت های ایرانی در این رویداد بودیم که بدون شک با حضور در چنین گردهمایی بین الملی می توانند به دلیل مزیت هایی نظیر نیروی کار و حامل های انرژی ارزان شاهد شکوفایی در عرصه بین المللی و توسعه فعالیت هایشان باشند. اتومکانیکا فارغ از تعدد غرفه گذاران فعال در زمینه قطعات خودرو و تجهیزات تعمیرگاهی و ...(حدود 1400 غرفه) در دوره گذشته میزبان بیش از 48هزار بازدید کننده تخصصی از بیش از 130 کشور جهان بوده است و تعداد همکاری های ثبت شده در این نمایشگاه به بیش از 40 هزار توافق می رسد. بازدیدکنندگان ایرانی با کسب سهم 22درصدی از کل بازدید کنندگان در دوره قبل، پرتعدادترین بازدیدکنندگان بین المللی این نمایشگاه بوده اند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو