فونیکسریمکسبهتام

طرح تولید قطعات خودرو در اسفراین به بهره برداری رسید

عصر خودرو- طرح تولید قطعات خودرو شرکت پولاد کاویان سپهر آیین اسفراین با تولید سالانه ۴۸۰ هزار قطعه و با حضور ویدیو کنفرانسی مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید روز سه شنبه در ناحیه صنعتی عباس آباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

طرح تولید قطعات خودرو در اسفراین به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، معاون منطقه چهار صندوق کار آفرینی امید در آیین بهره برداری این طرح تولیدی و صنعتی در اسفراین اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع اشتغال روستایی و عشایری صندوق کار آفرینی هزینه شده است.

    منوچهر نبی زاده افزود: با افتتاح این کارگاه تولیدی و صنعتی برای 18 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شد.

    وی گفت: صندوق کار آفرینی امید خراسان شمالی با همکاری استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرایط خوب استان در حوزه صنایع تبدیلی و صنعتی تاکنون با ارائه تسهیلات به 124 طرح صنایع تبدیلی به میزان 901 میلیارد ریال برای حدود هزار و 100 نفر شغل ایجاد کرده است.

    طرح تولید قطعات خودرو در اسفراین به بهره برداری رسید

    فرماندار اسفراین نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت های خوب صنعتی  اسفراین گفت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب صنعتی استان است توسعه حوزه صنعتی در دستور کار است.

    مهدی کرامتی با بیان اینکه  اعتبارات صندوق کار آفرینی اشتغال خوبی در شهرستان داشته است افزود: این  امر موجب تحرک بخشی به صنعت با توجه به پیشران‌های توسعه این خطه ایجاد کرده است.

    وی خواستار تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات علاوه بر منابع تخصصی صندوق استان به شهرستان شد.

    در  این مراسم از کتاب کار آفرینی امید مزین به خط استاد برجسته خوشنویسی کاوه تیموری رونمایی شد و به پنج نفر از کارآفرینان برتر اهدا شد.

    شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط