فونیکسریمکسبهتام

بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت:

تخصیص ارز برای واردات قطعات منفصله خودرو از محل صادراتِ دیگران فراهم شد

عصر خودرو- سامانه جامع تجارت در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که امکان تایید "درخواست‌های تخصیص ارز از محل صادرات دیگران" مربوط به قطعات منفصله خودرو (CKD) که در حال حاضر در صف تخصیص ارز و و آماده تخصیص هستند، فراهم شده است.

تخصیص ارز برای واردات قطعات منفصله خودرو از محل صادراتِ دیگران فراهم شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بر این اساس امکان تایید "درخواست‌های تخصیص ارز از محل صادرات دیگران" مربوط به قطعات منفصله خودرو (CKD) که در حال حاضر در صف تخصیص ارز و وآماده تخصیص هستند، فراهم شده است. 

      سامانه جامع تجارت در اطلاعیه خود در این رابطه، اعلام کرده است که " بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط اداره تخصیص ارز بانک مرکزی و با عنایت به توقف تایید درخواست‌های تخصیص از محل صادرات دیگران برای قطعات منفصله خودرو (CKD)، آن دسته از بازرگانانی که قبلاً ارز حاصل از کوتاژهای صادراتی را خریداری کرده یا با صادرکنندگان توافق کرده‌اند و در حال حاضر درخواست تخصیص ارز آن‌ها در وضعیت "آماده برای تخصیص" است، می‌بایست حداکثر تا یکشنبه هفته‌ آینده ( 20 اسفند 1402) درخواست خود را به صورت مکتوب برای اداره تخصیص ارز بانک مرکزی ارسال و کوتاژهای توافق شده را اعلام کنند. "

    همچنین بازرگانان جهت ثبت تامین ارز درخواست‌های تخصیص شده، تنها هفت روز مهلت دارند.

    گفتنی است  اعمال "نظر دستگاه" بابت درخواست‌های قطعات منفصله خودرو (CKD) جهت تخصیص ارز بر قوت خود باقی‌ است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط