فونیکسریمکسبهتام

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ خودرویی زیبا و متفاوت

عصر خودرو-شرکت مینی بروزرسانی سال ۲۰۲۲ را برای مدل کوپر اعلام کرده که شامل نسخه‌های روباز، کوپه، JCW و برقی این خودرو یعنی کوپر SE خواهد شد.

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ خودرویی زیبا و متفاوت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴:۰۰
  • فیس لیفت مینی کوپر 2022 خودرویی زیبا و متفاوت
  • فیس لیفت مینی کوپر 2022 خودرویی زیبا و متفاوت
  • فیس لیفت مینی کوپر 2022 خودرویی زیبا و متفاوت
  • فیس لیفت مینی کوپر 2022 خودرویی زیبا و متفاوت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مینی کوپر 2022 با ظاهری کاملاً متغیر همراه موتور و امکاناتی به‌روز شده وارد بازار جهانی خودرو می‌شود که دارای سبک ظاهری متفاوت و امکانات شخصی سازی است. کوپر در سبک‌های بدنه سه و پنج در و همچنین کانورتیبل راگ تاپ ارائه می‌شود. خریداران می‌توانند از بین موتور‌های 3 سیلندر 134 اسب بخاری یا چهار سیلندر 189 اسب بخاری یکی را انتخاب کنند که نمونه دوم مناسب‌تر با شاسی سرگرم کننده در رانندگی مینی است.

در حالی که مدل‌های پایه برچسب قیمتی مقرون به صرفه‌ای دارند، مدل‌های مجهزتر S با ورود به قلمرو اتومبیل‌های لوکس، آن‌ها را در رقابت با سدان‌های کوچک و هاچ بک‌های مرسدس بنز و BMW قرار می‌دهند. هنوز کوپر گزینه خوبی برای رانندگانی است که به همان اندازه که از لذت رانندگی قدردانی می‌کنند، به سبک علاقمندی خود اهمیت می‌دهند.

مینی به مدل کوپر یک مدل فیس لیفت برای مدل 2022 داده است که متشکل از سپر‌های جلو و عقب به روز شده، جلو پنجره و طرح‌های جدید چرخ و معرفی برخی از رنگ‌های جدید جسورانه، از جمله گزینه سقف Multitone با تغییر رنگ سرد است. در داخل چندین مورد به روز شده نیز دیده می‌شود، از جمله فرمان جدیدی که طراحی شده است، یک گزینه جدید برای روکش مبلمان با طرح چکر و همچنین منافذ بازکننده هوا وجود دارد.

مینی همچنین برخی از تریم‌های داخلی را اصلاح و تغییراتی در سیستم سرگرمی ایجاد کرده است و صفحه نمایش بزرگتر 8.8 اینچی را در سراسر خط تولید کرده است.  اکنون که جعبه دنده دستی بازگشته است، بسیاری آن را انتخاب می کنند.

موتور استاندارد یک پیشرانه 3 سیلندر 1.5 لیتری 134 اسب بخاری است که توربوشارژ را تولید می‌کند و در این وسیله نقلیه سبک و کوچک، مقدار زیادی فیبر فراهم می‌کند. تمام مینی‌های موجود در این خط با پیشرانه جلو حرکت می‌کنند. این مینی‌ها بدون توجه به انتخاب موتور از قابلیت پاسخگویی و سرعت بالایی برخوردار هستند، اما بسیاری مدل‌های S را دوست دارند که دارای یک چهار سیلندر 2.0 لیتری 189 اسب بخاری توربو هستند.

صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو  6.2 ثانیه است. هرچند تغییرات بیرونی کوپر مدل 2022 نسبتاً جزئی هستند، اما مینی تعدادی پکیج و تریم جدید را هم برای آن ارائه کرده است. یکی از این پکیج‌ها سقف چندرنگ است که در اینجا طرح دو رنگ آبی تیره و روشن در ابتدا و میانۀ سقف و رنگ مشکی در انتها را مشاهده می‌کنید.

این تنها یکی از چند ترکیب رنگ مختلفی است که برای همهٔ مدل‌های کوپر هاچ‌بک به‌جز نسخهٔ JCW قابل سفارش است. علاوه بر این، خریداران می‌توانند پکیج مشکی پیانو را هم سفارش دهند که حالا قطعات بیرونی بیشتری را شامل می‌شود و حلقهٔ چراغ‌های جلو، قاب چراغ‌های عقب، قاب آینه‌های جانبی، دستگیرهٔ درها، درب باک، سر اگزوز‌ها و تریم جلوپنجره را به رنگ مشکی براق درمی‌آورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو