فونیکسریمکسبهتام

طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی

عصر خودرو- نمایندگی پرشیا خودرو کد " ۱۰۲ شریعتی" به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ تیرماه اقدام به برگزاری طرح فروش ویژه نقد و اقساط خودروهای ب ام و و مینی بصورت محدود نموده است.

طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علاقمندان می‌توانند با حضور در این جشنواره با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای موجود در طرح نمایند. در این جشنواره امکان خرید اعتباری انواع خودروهای ب ام و مینی با پیش پرداخت های 50 و 60 درصد و با بازپرداخت اقساط 12 برای همه خریداران فراهم است. این طرح با شرایط ویژه شامل 50 درصد تخفیف کمیسیون برای فروش های نقدی و امکان بهره مندی از ماشین حساب ویژه اقساطی فرصتی مناسب برای علاقمندان به برندهای مطرح ب ام و و مینی است تا بتوانند اقدام به خرید خودرو نمایند.

    متقاضیان خرید در این طرح جهت بازدید از خودروهای موجود در جشنواره، می‌توانند در روزهای 12 تا 14 تیرماه به محل نمایندگی 102 پرشیا خودرو واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، نبش کوچه گوهر مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02177600556 و 09128407611 تماس حاصل نمایند.

    علاقمندان و متقاضیان خرید اعتباری و نقدی خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران-کرج، اقدام نمایند. همچنین، سایر نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در شهر تهران و سایر نقاط کشور نیز پاسخگو خریداران محترم هستند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط