فونیکسریمکسبهتام

کشف پارکینگ احتکار خودرو‌ در ساوه

عصر خودرو- پلیس شهرستان ساوه یک پارکینک را با خودرو‌های صفر کشف کرد.

کشف پارکینگ احتکار خودرو‌ در ساوه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف پارکینگ احتکار خودرو‌های صفر در شهر ساوه خبر دادو گفت: در این پارکینگ 24 دستگاه خودروی صفر به ارزش 24 میلیارد ریال احتکار شده بود.

    سرهنگ عیسی آبادی افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودرو‌های صفر داخلی و خارجی را شناسایی کردند.

    او گفت: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در بازرسی از این پارکینگ تعداد 24 دستگاه خودرو صفر پلاک نشده شامل 22 دستگاه کوئیک و 2 دستگاه ساینا کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده را در حدود 24 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طی اجرای این طرح عملیاتی، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    سرهنگ عیسی آبادی از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط