فونیکسریمکسبهتام

کدام محصولات جایگزین خودرو MG۳۶۰ برای تحویل به مشتریان شد؟

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای تعهدات مدیران شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان در تحویل خودروهای جدید به مشتریان شد.

کدام محصولات جایگزین خودرو MG۳۶۰ برای تحویل به مشتریان شد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، حبیب امین‌ زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای تعهدات مدیران شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان در تحویل خودروهای جدید به مشتریان شد.

    به دعوت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای با حضور مدیران مجموعه صنعت خودروی آذربایجان تشکیل شده و روند فعالیت این شرکت بررسی شد.

    در نهایت پس از رسیدگی این موضوع در تاریخ 17 خرداد امسال رای سازمان تعزیرات حکومتی صادر که بر اساس رای مذکور حکم به تحویل یکدستگاه خودروی جایگزین به انتخاب مشتری از محصولات شرکت صنعت خودروی آذربایجان ; لوکسژن SUV-U6 با نرخ 700 تا 800 میلیون تومان بستگی به نوع آپشن خودروی سواری دانگ فنگ اس50 با نرخ 350 میلیون داده شده است که حداکثر زمان لازم جهت شروع فرآیند تحویل خودرو لوکسژن از پایان تیر ماه 99 و S50 آذویکو از اواخر مهرماه 99 بوده که حداکثر باید تا پایان بهمن ماه 99 مطابق اولویت‌های ثبت نامی تحویل مشتریان شود.

    همچنین، شرکت ملزم شده است 18 درصد به عنوان سود مشارکت از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو و 12 درصد به عنوان خسارات تاخیر از زمان سررسید قرارداد تحویلی (در خصوص کسانیکه مبلغ خسارات بیشتری در قرارداد دارند بر مبنای قرارداد خسارت تاخیر محاسبه خواهد شد) و نیز مابه التفاوت نرخ تورم بانک مرکزی از زمان سررسید تحویل قراردادی تا زمان تحویل خودرو (سال‌های 97، 98، 99) را به هنگام تحویل خودرو جایگزین در حق حواله داران کارسازی کرده و از نرخ محصول جایگزین کسر کند.

    همچنین، مدیران شرکت نیز متعهد شدند برابر قرار داد، سود مشارکت و جریمه تاخیر آن دسته از حواله داران که انصراف می‌دهند را در سریع‌ترین زمان ممکن بپردازد.

    براساس این گزارش، شرکت صنعت خودرو آذربایجان بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پیش فروش 6664 دستگاه خودرو 360 MG، اقدام به پیش فروش کمتر از شش هزار دستگاه کرد؛ در این میان 12528 دستگاه ثبت سفارش شده و هزینه خرید 5692 دستگاه را نیز پرداخت و برای طرف خارجی سوئیفت کرد.

    به جهت همکاری شرکت سایک موتور چین با تحریم‌های اعمالی امریکا و عدم ارسال قطعات منفصله خودرو، تولید خودرو ام جی 360 منتفی و شرکت صرفاً توانست تعداد 2248 دستگاه خودرو را تولید و تحویل دهد. در این میان برخی از حواله داران انصراف دادند و برخی نیز در تعزیرات حکومتی علیه شرکت شکایت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو