فونیکسریمکسبهتام

مدیرارتباطات شرکت صنعت خودرو آذربایجان:

تعهد به مشتریان پابرجاست

عصر خودرو- مدیر ارتباطات شرکت صنعت خودرو آذربایجان، گفت: فرزندان شما در این شرکت با تمام توان و تلاش خود مشغول به تولید و عرضه خودرو MG۳۶۰ هستند که به علت نقاط قوتی که در بین خودروهای هم‌تراز خود دارا است، خوشبختانه در بین هم‌میهنان از استقبال چشم‌گیری نیز برخوردار است.

تعهد به مشتریان پابرجاست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، سیاوش الفتی، مدیر ارتباطات شرکت صنعت خودرو آذربایجان، افزود: هم‌اکنون محدودیت‌های بین‌المللی و تاثیر آن بر صنعت کشور و بالاخص صنعت خودروسازی، منجر به بروز برخی اختلالات در روند همکاری با شرکای تجاری خارجی با خودروسازان داخلی شده که این شرکت نیز خود را موظف به همراهی با دولتمردان می‌داند. قابل توجه است که شرکت صنعت خودرو آذربایجان به رغم تمامی این محدودیت‌ها، کماکان به تعهدات خود در قبال قراردادهای مشتریان عمل کرده و همچنان قراردادهای اعتباری با تسهیلات بی‌نظیر 30 میلیون تومانی بدون کارمزد را برای مشتریان فراهم کرده و بانک عامل نیز به تعهدات خود عمل می‌کند.

    وی افزود علاقه‌مندان و مشتریان محترم شرکت، برای کسب اطلاعات و اخبار واثق صرفا از طریق منابع و کانال‌های خبری رسمی شرکت اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط